Motor dele sælges

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Jimmi

Motor dele sælges

#1 Indlæg af Jimmi »

1.8i zetek motor fra ford af den er fra 94 af har kørt 150000km men den er defekt men der en mange stumper som kan bruges til andre ting jo men den er adskilt

Pris ide 1000kr for det hele
jimmi

motor dele

#2 Indlæg af jimmi »

billeder kan mailes
rst 1,9

Re: motor dele

#3 Indlæg af rst 1,9 »

hej er der gearkasse p[ den motor... vis ja er jeg maget intr...

send li en sms til mig 24226249 :D jo hurtiger jo beder
jimmi

motordele

#4 Indlæg af jimmi »

dresvære ingen gearkasse kun en hel motor
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#5 Indlæg af mh »

hvad er der galt med den......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
jimmi

motordele

#6 Indlæg af jimmi »

tror remmen har siddet en tand forkert men jeg fik den bare nemlig så jeg har kun skilt den af men den kunne da køre da den blev taget ud bare ikke ordenlig
mh
Mester Medlem

#7 Indlæg af mh »

hvad så har den bukket ventiler eller hvad.........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
jimmi

motordele

#8 Indlæg af jimmi »

ja nogle af dem er tror jeg
mh
Mester Medlem

#9 Indlæg af mh »

vil give 500kr så for hele motoren med top hvis det var noget........

www.RavenZ.dk
jimmi

motordele

#10 Indlæg af jimmi »

vi kan sige 800,- toppen blev renoveret for 10000km siden ved jeg nemlig hvor alt blev skiftet men den skal jo nok have nogle nye ventiler ellers virker det jo der er jo en masse dele
Besvar