S/B Opel Vectra A 2.0I

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
min er større end din!!!

S/B Opel Vectra A 2.0I

#1 Indlæg af min er større end din!!! »

hej rødder
ja jeg villle lige høre om der var mulighed for at sælge/ bytte min opel da jeg har fået langt på arbejde til en diesel bil

data:

opel vectra

årg 92

km 1560000
motor 2.0i med lexmaul indsprøjtning 2,5" komplet remus
gear 5 brøler for vildt og køre perfekt

farve grønmetal orginal opel

kabine alt i el samt vectra 2000 kabine sports rat gearknob ton ruder

fælge vinterhjul 175/65/14 slidt

udvendig M3 sideskørter gsi luft indtag i hjælm mercedes gælle hf skærm vectra 2000 bagklap med spoiler carello forlygter samt tåge lygter rieger bag kofanger samt forkofanger gitter i kofangere samt lys sænket 80mm

div den skal synes nu der blev skifet vanger v/h af prof smed sidste gang der skal laved panel (h) bremser/ styrtøj kontroleres samt lidt små ting så den er let at syne pris ca. 3500kr på værksted
den køre kanont godt virkelig hurtig med uden fejl på motor/gear den trænger dog til en kærlig hånd kosmetisk samt lak A Real Head Turner

pris 12.800 i ren handel gerne bytte med diesel bil....

HMM det haster en del evt bud
Buus
Medlem

#2 Indlæg af Buus »

prøv køb/salg på www.opelpower.dk.
Gæst

#3 Indlæg af Gæst »

øhh kom og gi et bud "ejeren"
sommer

vectra

#4 Indlæg af sommer »

du siger det haster hvad med et telefon nummer så
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#5 Indlæg af mh »

og billeder hjælper en del (nogle gange... kommer jo selvfølgeligt an på om den ikke er værd at vise frem :wink: )
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar