Er min bil bare en Mazda, that's it.
Er det normalt at der ikke står motorstørrelse eller model, det står heller ikke på min reg. attest.
Kan det give bøvl ved syn.?
Ifølge Biltorvet.dk...
Redaktør: Moderatorer
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
Ifølge Biltorvet.dk...
- Vedhæftede filer
-
- huh.jpg (56.46 KiB) Vist 1982 gange
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Næ det tror jeg sku ikke det kan. Kun hvis du skal ombygge den, da du nu skal have 2 typegodkendelser, en til nu, og en til ombygning.
Min starlet er importet og har derfor heller ik nogen type godkendelse med sig, så jeg skal have fat i 2 typegodkendelser hvis jeg skal lave den om til en 1.3'er.
Men hvis det er, så find en bil magen til, samme årgang, motor, og model. Så tag nr. plade nr. fra den og giv dem nede i syns hallen, det fik jeg advide at det var nok... Så hvis man var lidt fræk, så undersøgte man sagen nærmere hos skat og Fstyr. For har de intet på bilen, så er det da bare med at ombygge den til den hel store model...
Min starlet er importet og har derfor heller ik nogen type godkendelse med sig, så jeg skal have fat i 2 typegodkendelser hvis jeg skal lave den om til en 1.3'er.
Men hvis det er, så find en bil magen til, samme årgang, motor, og model. Så tag nr. plade nr. fra den og giv dem nede i syns hallen, det fik jeg advide at det var nok... Så hvis man var lidt fræk, så undersøgte man sagen nærmere hos skat og Fstyr. For har de intet på bilen, så er det da bare med at ombygge den til den hel store model...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt: