Polering Af Fælge
Redaktør: Moderatorer
-
Christoffer
Lakering af alufælge?
Jeg har også et sæt alufælge som trænger til en kærlig hånd. Men er bange for at polering ikke vil være nok...
De er uden skader i form af hakker og slag, men derimod en del medtagne i lakken i form af afskalning og ir.
Nogen som har et godt forslag til hvad man kan gøre/ hvem der kan hjælpe én når der muligvis er tale om en omlakering af alufælge. Eller hvorvidt der er andet at gøre.
Helst firmaer i jylland og fyn
På forhånd tak
Christoffer
PS. Fælgene er af følgende type: 8,5 x 17" OZ Navajo offroad
De er uden skader i form af hakker og slag, men derimod en del medtagne i lakken i form af afskalning og ir.
Nogen som har et godt forslag til hvad man kan gøre/ hvem der kan hjælpe én når der muligvis er tale om en omlakering af alufælge. Eller hvorvidt der er andet at gøre.
Helst firmaer i jylland og fyn
På forhånd tak
Christoffer
PS. Fælgene er af følgende type: 8,5 x 17" OZ Navajo offroad
-
RSV
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Østsjælland
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
RSV
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Østsjælland
Hey
jeg startede med at slibe lakken af med sådan en sliberundel til boremaskinen vi kalder dem brændte kushår ved sku ikke hvad de hedder
derefter sleb jeg med sliberundel korn 120 så sleb jeg dem af med 3M svampe og polerede tilsidst med bomuldsrundeller og autosol
men det er et heste arbejde
Godfornøjelse
jeg startede med at slibe lakken af med sådan en sliberundel til boremaskinen vi kalder dem brændte kushår ved sku ikke hvad de hedder
men det er et heste arbejde
Godfornøjelse
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)