Tilmelding til DHB 2006

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#191 Indlæg af grydesvamp »

Fri bane fuld hane! :-)
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#192 Indlæg af Saab-Daniel »

Syntes ikke jeg fik noget ud af det, på vmax's hjemmeside... Har været hele vejen rundt, der står bare følgende citat:

Som det er sikkert allerede er gået op for nogle, blev specielt klasse 2 Forhjulstræk med turbo - udsolgt extremt hurtigt! Men - ro på nu! I løbet af de nærmeste dage, får vi en indikation af efterspørgslen på de forskellige klasser, hvorefter vi naturligvis indskrænker og udvider klasserne med pladser i forhold til dette.

Summa sumarum - så er der naturligvis en fysisk ramme for, hvor mange biler vi - som tidligere år - kan trykke igennem til start. 2006 arrangementet bliver absolut IKKE mindre end 2005! Belive me - vi gør ALT hvad vi kan for at alle og så mange som muligt kan komme med. Vil du på ventelisten, så send en mail til motorsport@benjamin.dk - så vender vi tilbage, når tilmeldingen igen åbner i de udsolgte klasser.

Men vi må da snart håbe der kommer en afklaring på sagerne, for jer der skal og gerne vil, ud at køre...!
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#193 Indlæg af Yugo Turbo »

der er frie pladser på deres hjemmeside. og jeg har vist fået plads... der stod i alt fald "tak for din tilmelding" og at når pengene er trukket så er man tilmeldt.
så nu får jeg at se på netbank imorgen om jeg er med
Brap brap brap...
Billede
lqs
Mester Medlem

#194 Indlæg af lqs »

bemærk regler for benzin er ændret. al blyfri benzin er nu lovlig! men naturligvis intet andet.... heller ikke i forbindelse med vandindsprøjtning! MVH. søren
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#195 Indlæg af grydesvamp »

ja jeg nåede det også så nu må jeg se i morgen om pengene er trukket..
JPP
Admin
Admin

#196 Indlæg af JPP »

Det faldt også på plads her. Rart at der blev lyttet...
kaktus
Nyt Medlem
Geografisk sted: Svendborg
Kontakt:

#197 Indlæg af kaktus »

Det er sgu godt at høre at der blev lukket nogle flere biler ind i varmen så vi kan få et ordentligt DHB... Glæder mig til at hilse på jer deroppe!
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem

#198 Indlæg af grydesvamp »

ja glæder mig også til at hilse på alle de andre igen i år.. og så self alle de nye.. ;)
Besvar