Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 07:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Ja og tvinge folk til at køre ud på en øde industrivej i de sene natte timer i stedet for at deltage i lovlige arrangementer!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hmmm har jeg nu trådt dig på din pee-pee havner? eller er der en anden grund til at jeg også har drukket nu... havde været der en lille time, og ventede faktisk pænt med at drikke den mindste smule til EFTER jeg var færdig på brænderpladsen. desuden kørte jeg sq så langsomt at det havde været hurtigere for dem at stå af.

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
narrøv af en gæst!!! sjovt at der aldrig er navn ved den slags udtalelser! hvis du synes vi ikke er voksne at høre på, er der jo heldigvis ikke nogen der tvinger dig til at læse på vores forum! du er da en bøvs.
det vi siger er jo at politiet opfører sig direkte dumt! fotovognen er for mig ligegyldig, jeg tager til arrangementer som DHB for at få afløb for min "need4speed" det jeg synes var latterligt var at de forventede at fange nogen med den fotovogn, for hvordan skulle mn kunne kørre for hurtigt med den GIGA kø...

hilsen Lasse

Titel:
Mester Medlem

LASSE hvad er din forudsætning, for at have en mening om, hvad det DANSKE politis arbejdsopgaver bør være? hvis du tænker dig godt om, tror du så ikke den er farvet af dine egne hobbies og interesser? hvilken opgave mener du at færdselspolitiet bør have? mener du helt seriøst på baggrund af div. rygter at politiet reelt lavede noget de ikke skulle have lov til til DHB? rems gerne op hvilke love du ikke mener der er grund til vi har her i DK. fortæl også gerne hvorfor..... har du tænkt på at flytte som gæsten foreslår? hvis man bryder loven er der en chance for at blive opdaget..... der er så en chance for at man straffes..... slagteren mener jo åbenbart at det er latterligt at han ikke fik en bøde..... fint nok! så skulle han da bare være voksen nok til at bede om den! synes personligt at etaten optrådte meget diskret og korrekt til DHB i år. hvis man læste div regler med kritiske briller var det ikke muligt at lave noget der ligner DHB.... så jeg mener vi i det store og hele skal være glade. MVH. søren lovbryder, parat til at betale!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Jeg sq da ikke så dum at jeg ber om en bøde... siger bare at havde han kommet stille og roligt hen til mig og sagt: Jeg er ikke så glad for det der, det koster normalt en bøde på 500, så havde jeg haft en smulle nemmere ved at tage ham seriøst, men det der lone ranger stunt, det imponerer mig ikke...
WTF, havde han så enda givet mig den bøde havde jeg bedre kunne tage ham alvorligt.

:evil:

come on, der må sq da være andre der har det som mig?
Det kan da godt være at jeg er nærtagende, og det er da også nødigt at jeg fører stilen fra bilgalleri herind, men lige nu har jeg sq et problem med at tage enkelte herinde alvorligt... Vi har alle hver vores gradbøjning af loven, og der er sq nok ikke mange herinde der kan tillade sig at kalde sig 100% englebasser...
Har stadig også samme mening som yogo, der må da være noget arbejde der er vigtigere for politiet end andet, f.eks kan du hernede ikke få en patrulje ud til slagsmål i weekenden, men de kan sagtens undvære 3-4 biler for at holde øje med os lørdag aften... hvad mener I er vigtigst...

www.slavteren.tk

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Jeg håber da ikke du opfatter mine skriverier som værende specielt hellige, for det er jeg på ingen måde, jeg gider bare ikke læse alt det lort folk lukker ud om de onde politimænd, som reelt set bare gør deres job.

Der er i samfundet i dag en stadig stigende, og meget kedelig, tendens ti at der er alt for lidt respekt for politiet. Det er nok en af grundene til at de umiddelbart gik "forkert" til den da de antastede dig.

Det er muligt jeg er ældre end dig og derfor ser lidt anderledes på det, men der er sgu alt for mange der åbenbart ikke har fået en ordentlig opdragelse hjemmefra og derfor ikke fatter hvordan de skal opføre sig når deres forældre ikke kigger.

Bryder jeg loven og knaldes for det, tager jeg min straf uden at klynke. Antaster politiet mig tager jeg det stille og roligt, er de hårde i munden ændrer de det med det samme når de modtages høfligt uden brok over at de gør deres arbejde, på den måde de nu i situationen finder det nødvendigt.

P.S. Selvfølgelig er der også idioter i politiets kredse, men de er trods alt også kun mennesker!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Har på intet tidspunkt sagt at alle politifolk er idioter, men de her var altså efter min mening... Har faktisk en gang haft en rimelig hyggelig samtale med en betjent der stod og skruede mine plader af, han var flink, og så fik han naturligvis igen på samme måde. Har flere eksempler på at de er flinke og passer deres arbejde, og har sq aldrig brokket mig over de bøder jeg har fået ( højest tudet lidt... ) MEN har desværre også mange eksempler hvor de tror at de er sheriffer i en one horse town, prøver at se dem fra den positive side indtil de beviser andet.
Bedre opdraget siger du? Jeg er blevet opdraget til at tænke selv, ikke til at adlyde blindt... og til dem der ikke har mødt mig og åbenbart mener at jeg er en 18årig bebumset knægt i hængerøvs-bukser kan jeg jo lige så godt springe ud af skabet og sige at jeg nok er det rimeligt modsatte...

www.slavteren.tk

Titel:
vis man var til DHB 2004 tror jeg man er glad for at politiet var tilstede i år! ellers slutter festen hurtigt... MVH. søren

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
Anonymous skrev:
vis man var til DHB 2004 tror jeg man er glad for at politiet var tilstede i år! ellers slutter festen hurtigt... MVH. søren

Kan kun give dig ret søren.

Titel:
Mester Medlem

i det her tilfælde burde hvis vist staves med H....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time