Æ Fra Jylland

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
m power
Mester Medlem

#11 Indlæg af m power »

tyson2 skrev:Der behøver slet ikke kommenteres fra Sjælland. L Ron siger det bedre end jeg kunne.
Haha han er sku et pragteksempler. Ham kan i være stolte af.
40 år gammel. Hænger ud med 18 årige og permanent på antipsykotisk medicin.

der er nok en der føler sig trådt på :up:
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#12 Indlæg af Wankel »

Det er vel stadig bedre end at hænge ud med rockere, perkere, wanna-be kendisser og snorte coke :tooth:
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

#13 Indlæg af luske »

Wankel skrev:Det er vel stadig bedre end at hænge ud med rockere, perkere, wanna-be kendisser og snorte coke :tooth:

jaeehh øhh , kartoffel kartoffel ?? :tooth:

MVH Luske der hverken er jyde eller fra sjælland
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Geografisk sted: Sønderjylland

..

#14 Indlæg af BANDIT »

L ron er sku heller ikke rigtig jyde , han er osse bare en skide øboer :tooth:
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#15 Indlæg af Ravnen »

Vi ses på skamlen til DHB... NOT! hahahahaha

Langsomme jydespassere, hold i jer bare til JM i pløjning og kokassekast, it's fits you...
corvus terrae terror...

Billede

Geografisk sted: Veksø Sjælland

#16 Indlæg af Yugo Turbo »

tyson2 skrev:Der behøver slet ikke kommenteres fra Sjælland. L Ron siger det bedre end jeg kunne.

Han mangler faktisk bare smæk bukser fra kansas og træsko med halm i, men det måtte han vel ikke for den produceren...
Brap brap brap...
Billede
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#17 Indlæg af møffe »

Wankel skrev:Det er vel stadig bedre end at hænge ud med rockere, perkere, wanna-be kendisser og snorte coke :tooth:

og vi har ikke sidney lee (eller hvad den spade nu hedder) :roll: han er lige hvad rigtige danskere tænker på når Sjælland bliver nævnt..

:grin:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
m power
Mester Medlem

#18 Indlæg af m power »

møffe skrev:

og vi har ikke sidney lee (eller hvad den spade nu hedder) :roll: han er lige hvad rigtige danskere tænker på når Sjælland bliver nævnt..

:grin:

:gnaek:
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#19 Indlæg af Wankel »

Yugo Turbo skrev:

Han mangler faktisk bare smæk bukser fra kansas og træsko med halm i, men det måtte han vel ikke for den produceren...

Kansas er kvalitet ;)

Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.

Jeg skal til København i morgen og de næste par dage frem, tager sgu Kansas'rne på og totenschlageren med :grin:

Og bare sårn for lige at indprinte et bonderøvsbillede på jeres nethinder, så har jeg lige fået ny fjæsfrisure :wink:
Billede

YEAH WHITE POWER :tooth: (og med white mener jeg blegfis som ikke koger i sit eget sved 5 gange om ugen)
Billede
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

#20 Indlæg af tyson2 »

Wankel skrev:
Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.

Kan godt forstå du er bange. Skulle jo nødigt komme en mand der rent faktisk går i pænt tøj og tager et bad engang i mellem, og vise jeres damer at det ikke er alle mænd der lugter af sved og og har ølånde. Så forstår udemærket din frygt.

Vi er kommet videre. Vi har ikke skæg der gik af mode i 80erne sammen med metallicatrøjer :lol:
Besvar