Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 03:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin

Ikke lige som jeg kan se det.
Men hvis du logger ud og ind så er det kun efterfølgende nye indlæg efter du loggede ind som vil fremgå i listen

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

JakobM skrev:
Ikke lige som jeg kan se det.
Men hvis du logger ud og ind så er det kun efterfølgende nye indlæg efter du loggede ind som vil fremgå i listen

Okay, jeg klarer mig nu nok også uden :-)
De har det nemmelig inde på www.bmwe30.dk/forum/index.php og jeg syntes det er en fin funktion :wink:

Titel:
Admin
Admin

Ja, det er versionen der er til forskel. Det kan nemt ske det dukker op inden længe

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
m power skrev:
Vil det være muligt at lave så man med et klik kan Afmærk alle fora som læste på forsiden.

Det er der allerede nederst til venstre på siden?

Titel:
Mester Medlem

John Sahl skrev:
m power skrev:
Vil det være muligt at lave så man med et klik kan Afmærk alle fora som læste på forsiden.

Aha der kan man bare se, og det vidste admin slet ikk :wink:

Titel:
Admin
Admin

m power skrev:
John Sahl skrev:
m power skrev:

Aha der kan man bare se, og det vidste admin slet ikk :wink:

Den havde jeg ikke set, den gemmer sig også godt. Godt du har styr på det John :)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
Når nu "chefen" er online kunne man jo passende gentage et spørgsmål der tidligere er blevet stillet uden det gav nogen reaktion eller svar. Spørgsmålet var ca: Hvorfor er der pludseligt kommet "log in" på næsten alle fora?

Titel:
Admin
Admin

"chef" har tittel af IT-administrator og kasserer. Jeg er af den holdning at minimum projektforummet ikke skal være åben for alle. Der må gerne være encitament til at oprette sig som bruger og bidrage på et eller andet plan. Om det så blot er at oprette sig som bruger. Det tager 30 sekunder.

Jeg legede lidt med rettighederne og satte alle fora på nær køb/salg til bruger-afhængige. Jeg lod det være et par dage og kom fra at slå det væk igen. Der er oprettet 50/60 nye brugere henover de 20 dage. Mange andre forummer har samme opsæt, langt færre indlæg, men flere registrerede brugere

Fordele/ulember
Folk uden login kan ikke følge debatten
Når først login så hurtigere vej til til selv at bidrage
Mulighed for kvartals nyhedsbrev (hvis det skulle komme på tale engang i fremtiden, valfri opsæt)
Forummet er lukket for dem som ikke vil oprette sig som bruger
Login fratager måske/måske ikke folk fra at skrive (trafik dog samme)
Login øger måske/måske folks lyst til at bidrage
Login måske/måske ikke associalt for gæselæsere

Vi kan sagtens tilrette eller evt. fjerne det igen, men jeg syntes gerne folk må oprette sig som bruger for at få adgang til hele menuen

Hvad er jeres holdning til login, nu har vi prøvet det i et par uger?

OG er der en af jer 50/60 nyoprettede brugere som vil fortælle hvordan i ser det ... og om det evt. vil gøre at du/i vil skrive indlæg nu selv ?? - det her kunne jo så været dit første indlæg ... kom frisk :)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
JakobM skrev:

Hvilket i min verden svare lidt til at slukke for al gratis reklame mod nye brugere. Man skal da være usædvanligt nysgerrig for at oprette sig som bruger på et forum inden man overhovedet ved om det er et sted debatten/emnerne falder i ens smag. Har selv en "bruger" en del steder ude verdenen, men plejer at surfe lige forbi de lukkede fester, uden større bekymring om at gå glip at ret meget.

Ps. at der kommer en del nye brugere lige når gardinerne trækkes ned på et forum der har været åben er jo rimeligt logisk i min verden. Der er næppe tale om folk der ikke i forvejen kendte Powerforum.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Westmus skrev:
JakobM skrev:

Hvilket i min verden svare lidt til at slukke for al gratis reklame mod nye brugere. Man skal da være usædvanligt nysgerrig for at oprette sig som bruger på et forum inden man overhovedet ved om det er et sted debatten/emnerne falder i ens smag. Har selv en "bruger" en del steder ude verdenen, men plejer at surfe lige forbi de lukkede fester, uden større bekymring om at gå glip at ret meget.

Ps. at der kommer en del nye brugere lige når gardinerne trækkes ned på et forum der har været åben er jo rimeligt logisk i min verden. Der er næppe tale om folk der ikke i forvejen kendte Powerforum.

x2!

Billede
Golf GTi 16V til rally

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time