Ravnen skrev:
Totalt latterlig udvanding ef konceptet!!! så hellere helt lade være med at dyrke sporten...
Sporten? Behøver det nu være så seriøst? Det her er jo kun opfundet som et alternativ/nødløsning til at kun sparke dæk ved den lokale McD, eller at blive jagtet af politiet for ulovligt gaderace. Nåe ja eller måske køre 300km for at få lov til at køre "rigtig" race på en bane en gang i mellem.
Hvis man synes al verdens skøre/anderledes ting andre finder på er useriøst-dumt-kedeligt, er det mon så fordi man har pakket sit indre legebarn ned? Jeg har f.eks set seriøse motorhoveder her i dk have det helt vildt sjovt med noget så dumt som ventildækselrace. Eller som vi så i en anden tråd at den svenske topstykke guru Erland Cox spilder hans tid på at tune gamle knallerter bare for sjov. Den ene halvdel af AndersenRacing kender jeg også som et stort legebarn der er med på alverdens skøre ting, bare der er hjul eller motor indblandet.
Jeg synes det er rimeligt sejt at amerikanerne (svenskerne er nu også godt med) ikke lader sig begrænse, men i stedet opfinder "dragrace" og motorsjov med de muligheder der nu er i området, uanset om banen så bliver lang eller kort, af asfalt, sand, ler, mudder, vand, is ......you name it.