Ravnen skrev:
MTECH skrev:
Min karross/hjul ophæng osv er pt 100% oem.om der blir ændret på det vil tiden vise(og hvis jeg gør gælder samme regler jo for mig,som for alle andre),så det nu ikke fordi at jeg har noget i klemme og er røget i unlimited klassen.. jeg ser bare ikke sammenhængen i at biler som beyers og tp`s f.eks ,der har svejst rør ude i fronten for at kunne fjerne en del af inderskærmen,for at få plads til hjulene..gir dem en større fordel end dem der laver bredere skærme for at hjulene kan være der..det samme med 4link...
Det er jo ikke et spørgsmål om at komme i klemme, men et spørgsmål om i hvilken klasse man hører til og i dit tilfælde taler vi om Outlaw idet du ikke er gået i gang med rørombygninger...
Grænsen skal være et sted og vi har valgt at den skal være ved rørramme - som efter vores definition er alt rør (også 10cm) der ikke er en del af bur, styrtbøje og andre sikkerheds foranstaltninger og som har erstattet dele af karossen. Ydermere er definitioner ikke noget vi efterfølgende vil gradbøje for at tilgodese enkeltpersoner, det være - sig selv, berømte mennesker eller for den sags skyld, gode venner, en regel er en regel og rør istedet for karosse er stadig rørramme...
Hvad der angår TP så har han som det er i dag en reel chance for en podieplads i Unlimited - ligesom Søren og du har det i outlaw, jer alle tre endda helt uden hjælp og uden 4-link!
Du mangler stadig at svare på spørgsmålet om Totte mv.
Men har manden der ligger og kører 11 tider en reel chance i en klasse der er så bred som outlaw...NEJ..det lidt der jeg vil hen..få alle de hurtige biler i en klasse,så det hænger lidt mere sammen.I stedet for at dele dem over i 2 halvdele,en evt break out kunne gi direkte billet til klassen for de hurtigste,så er der ingen der går fri..I siger selv i er ude på at lave en mere fair inddeling..
hvad angår totte er jeg helt med på at bilen har deltaget i forkert klasse de sidste mange år,men dette gjorde den så vidt jeg ved ikke til sidste event.bilen har intet med en gade karros at gør og burde ikke køre maxstreet.
dette skal ikke forstås negativt da jeg er fint tilfreds med at ende i outlaw uden problemer..og egentligt bar kunne holde min kæft,men forstil jer at det er jer der har en bil der breaker ud af street pga i kører 11.8 eks.. hvor fair ville i så selv syntes at det var at køre mod jeres egne biler eller andre af de hurtigste fra outlaw..????