Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 05:00

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
det lyder kanon. jeg er med på lidt spaz. men det er nok en ide at skrive en lille seddel med det navn man bruger på nettet. bare på en lap man kan ligge i forruden.

jeg kommer nok måske til at holde i FKD´s camp. hvis der er en sådan.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Slavteren skrev:
Det er for sent at nå det i år, men hvis mand er en klub eller lign kan mand få sin egen camp, ved det da vores lille "klub" har vores egen camp i år.

Det er faktisk det, som jeg skriver mellem linierne... :wink: .
Nemlig at: Selv om man skriver på Power-Page, kan man jo sagtens have større tilknytning til fx lokale crews, til mærkeklubber eller lignende.
Og det skal jo netop ikke udelukke muligheden for, at man lige får set/snakket med den eller de personer, som man måske kun kender via Power-Page.
Folk skal nok finde ud af at lave deres "egne små/store klubber", men derfor skal vi da alligevel mødes "på tværs".
VH Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg skriver da bare yugo turbo i sideruden på unoen, så må det jo være det... hvis vi da ikke får lavet de streamere

Titel:
Admin
Admin

Transitfar skrev:
Nu var det jo mest et resultat af tilfældighedernes sammentræf, at det gik så godt sidste år, som det gjorde... 8)

Men i år havde jeg forestillet mig noget i retning af, at en af deltagerne var villig til at have en "Power-Page"-vimpel/flagstang (eller andet kendingsmærke) stående ved sin plads. (Mon ikke JakobM ligeså godt først som sidst kunne gå til biddet, og få en fremstillet?? :wink: :D )
Her skulle der så være en lille hæfte, hvor interesserede så evt. kunne skrive i, hvorhenne på pladsen de var havnet og evt. kørenummer.
Tiden er jo ikke ubegrænset, og nogle har jo nok mere eller mindre specifikke ting, de gerne lige vil sludre med en eller anden bestemt om.
Bogen skal nok ikke ligge frit fremme til gennemsyn for hvemsomhelst :? , men lad mig høre hvad folk synes om ideen.
Samtidig kan man også benytte stuntet med simpelthen at skrive sit nick på et stykke A4 og tape det fast i sideruden, det virkede da fint for mig sidste år...:)

Angående fællesgrill, øl/vand osv vil det jo helt sikkert afhænge af, hvordan folk tilfældigvis får sig klumpet sammen, og hvorhenne det af hensyn til plads og brandfare overhovedet lader sig gøre. Der må vi improvisere os frem, når vi har fået os installeret.
Og kortet med denne placering skal helt sikkert ligge frit fremme ved "Power-Page"-vimplen....:)

En decideret fast tid er efter min mening en dårlig ide, jeg hælder mere til et fast sted med grill lørdag aften, så kan folk komme og gå som de lyster.
Men normal grill-spisetid plejer vist at være ca. lidt efter 1900...
Jeg har en ide om at stå for lidt salatbar og en lille grill, så skal folk bare selv stille med kød og spisegrej, evt selv medbringe en grill hvis man er "flere".

Jeg håber, at i år bliver ligeså hyggeligt, som mine børn fortalte mig at det var sidste år...

VH Lars.

:D :D Det syntes jeg bare yder som en kanon ide, både med vimpel og grill! Jeg skal nok sørge for en stor synlig powerpage vimpel, flag, banner eller hvad det nu ender med så vi kan finde hinanden. Og ideen med hæfte er super, så kan vi skrive og få info her - herunder placering til grillaften lørdag. Jeg mener også det er bedst med et fast sted fra f.eks. kl. 19.00 hvor folk selv kan tage mad med og evt. grill. Jeg vil se om jeg selv kan støve en grill frem. Det tegner jo helt godt 8)
Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem

jamen det ender jo op med at du har viklet dig selv ind i at skulle ha en del gæster i dit telt til grill og hygge der kl 19 lørdag aften hva jakob... om ikke andet kan vi jo evt gøre som sidste år og grille ved den "camp" jeg skal ligge i inde på deltager p-pladsen, det var dejlig centralt og hyggeligt sidste år...
hvis du da ikke deltager selv og derfor også ligger centralt.
og du har ret jakob, det tegner hyggeligt

venlig hilsen Lasse

Titel:
Admin
Admin

Yugo Turbo skrev:
jamen det ender jo op med at du har viklet dig selv ind i at skulle ha en del gæster i dit telt til grill og hygge der kl 19 lørdag aften hva jakob... om ikke andet kan vi jo evt gøre som sidste år og grille ved den "camp" jeg skal ligge i inde på deltager p-pladsen, det var dejlig centralt og hyggeligt sidste år...
hvis du da ikke deltager selv og derfor også ligger centralt.
og du har ret jakob, det tegner hyggeligt

venlig hilsen Lasse

Lad os helt klart gøre som sidst, da det jo forlyder som en god sammensætning. Jeg mente blot at jeg vil se om jeg kan bidrage med en ekstra grill. Vil også være ked af at tænde grill op i mit telt :wink: Det er første DHB for mig, så jeg kender ikke placeringer osv.
Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Yugo Turbo skrev:
.....i inde på deltager p-pladsen, det var dejlig centralt og hyggeligt sidste år...venlig hilsen Lasse

Det er jo dét, jeg mener.
Uanset hvordan folk havner, så vil det nok under alle omstændigheder være mest hyggeligt at grille oppe i nærheden af centrum.
Så jeg vil da foreslå Jakob, at han har 2 flag med, således at der kan stå et ved ham selv, samt et ved grill-pladsen.
Og så må vi bare håbe på godt vejr, det var satme koldt sidste år.
Men hellere kulde end vand....

Er det ikke sådan, at deltagerne får tildelt deres "camp" efterhånden, som de ankommer, og det derved er tilfældigt, hvor man havner???

Er der forøvrigt nogen, som ved hvordan deltager-campen bliver anrettet i år?? Sidste år var det vist ved at være lidt panisk med pladsen til sidst??

Titel:
Mester Medlem

sidste år lå vi tæt ved banen og det håber jeg da at vi kommer til igen i år. men da vi ankom sidste år havde man opstillet små skilte med numre på og så skulle man holde ud for det nummer man havde fået tilsendt med posten. det er start nummeret der følger en hele vejen gennem arrangementet. 100 og fortløbende for fwd uden tryk, 200 og fortløbende for fwd med tryk og så fremdeles

venlig hilsen Lasse

Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vallensbæk strand
Jeg har lavet en prøve af streamer´en, og har taget et par billeder. Men kan ikke få billederne ind i denne besked.
(de er for store, og jeg kan ikke få dem ned på 256kb)
Men i kan få billederne på mail hvis det er::::::

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ja-tak... :lol:
Hvad skal de koste???
Og hvis man nu får lyst til 4-8 streamers med "tilfældig" tekst, hvad vil en pris så være???

"Kvinde søges!! Skal selv kunne reparere vaskemaskinen"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time