Nu var det jo mest et resultat af tilfældighedernes sammentræf, at det gik så godt sidste år, som det gjorde...
Men i år havde jeg forestillet mig noget i retning af, at en af deltagerne var villig til at have en "Power-Page"-vimpel/flagstang (eller andet kendingsmærke) stående ved sin plads. (Mon ikke JakobM ligeså godt først som sidst kunne gå til biddet, og få en fremstillet??

)
Her skulle der så være en lille hæfte, hvor interesserede så evt. kunne skrive i, hvorhenne på pladsen de var havnet og evt. kørenummer.
Tiden er jo ikke ubegrænset, og nogle har jo nok mere eller mindre specifikke ting, de gerne lige vil sludre med en eller anden bestemt om.
Bogen skal nok ikke ligge frit fremme til gennemsyn for hvemsomhelst

, men lad mig høre hvad folk synes om ideen.
Samtidig kan man også benytte stuntet med simpelthen at skrive sit nick på et stykke A4 og tape det fast i sideruden, det virkede da fint for mig sidste år...

Angående fællesgrill, øl/vand osv vil det jo helt sikkert afhænge af, hvordan folk tilfældigvis får sig klumpet sammen, og hvorhenne det af hensyn til plads og brandfare overhovedet lader sig gøre. Der må vi improvisere os frem, når vi har fået os installeret.
Og kortet med denne placering skal helt sikkert ligge frit fremme ved "Power-Page"-vimplen....

En decideret fast tid er efter min mening en dårlig ide, jeg hælder mere til et fast sted med grill lørdag aften, så kan folk komme og gå som de lyster.
Men normal grill-spisetid plejer vist at være ca. lidt efter 1900...
Jeg har en ide om at stå for lidt salatbar og en lille grill, så skal folk bare selv stille med kød og spisegrej, evt selv medbringe en grill hvis man er "flere".
Jeg håber, at i år bliver ligeså hyggeligt, som mine børn fortalte mig at det var sidste år...
VH Lars.
Det syntes jeg bare yder som en kanon ide, både med vimpel og grill! Jeg skal nok sørge for en stor synlig powerpage vimpel, flag, banner eller hvad det nu ender med så vi kan finde hinanden. Og ideen med hæfte er super, så kan vi skrive og få info her - herunder placering til grillaften lørdag. Jeg mener også det er bedst med et fast sted fra f.eks. kl. 19.00 hvor folk selv kan tage mad med og evt. grill. Jeg vil se om jeg selv kan støve en grill frem. Det tegner jo helt godt