Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 05:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked

Geografisk sted: Maribo
Ved jo at der er en del herinde der har noget kontakt til andre sider/forummer osv.
For at få mest muligt ud af arbejdet med en bane foreslår jeg at der bliver lavet et "neutralt" forum hvor kun "ledelsen" fra alle disse klubber/foreninger, og hvad de ellers blir kaldt, kan diskutere hvad den bedste fremgangsmåde er, og ellers koordinere arbejdet.
Jeg lægger gerne plads til det hvis der er stemning/vilje til det.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

hvor seriøst er det her? overskriften er 402m bane i DK.... ikke noget problen.... 100mil. kr burde kunne gøre det! der til kommer så en udgift på 2-3 tusinde per time den skal bruges til ræs.....! problemet forsvinder ikke af sig selv er argumentet..... nej der er altid mennesker der ikke vil rette sig efter loven... de bliver så af og til straffet..... ledelsen af hvad? og valgt af hvem? kan se der kører en tråd i træfforum, der spørges der til love og generalforsamling på nogen af dem der burde være seriøse i den her sag. der bliver sgu ikke svaret videre seriøst! bare lidt trøtanker der tit melder sig, når sådan tråd dukker op med jævne mellemrum! MVH. søren PS. lovligt lukket løb 27-08-2005 på vandel.... P-K-J..... tilmelding og betaling nødvendig!

Titel:

Geografisk sted: Maribo
"ledelsen" = dem der står for alle de små sammenslutninger rundt omkring der arrangerer træf og race. Og jo, der er faktisk mange der arbejder seriøst for det og VIL det her. Problemet er at skabe kontakten mellem disse mennesker og indtil videre er det, som jeg ser det, altså her det er gået galt. Og dem der bare ikke vil bruge et alternativ til ulovligt ræs - jah... dem kan vi jo ikke gøre meget for, og de må jo så tage konsekvensen når de bliver taget. og lige for at lægge kortene på bordet da jeg er blevet spurgt til det andetsteds - NEJ, jeg er ikke med i ledelsen af nogen foreninger/klubber eller noget andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time