møffe skrev:
lige for at tage et eksempel på en bil som jeg kender noget til. sådan for at klasseindele den.
det er ikke for at meje jer ned. men nu behøver man hverken at flytte ting rundt eller udbygge ting i en sierra for at montere relativt store kølere/ic etc på en sierra. det er mere for at få en forståelse på reglerne.
god jul drenge.
sierra cosworth 2wd fra 88-89. født uden kat.
Bilmodellen har ingen betydning for klasseinddeling
200blok og 4x4 top.
intercooler RS500 kopi ( sidder foran køler)
cnc heads top.
BD16+ knaster mekaniske løftere.
peter G manifold
GT35 lader
RS500 indsmanifold med 8 dysser setup.
sådan en laver vel ca 500-600hk (og er set med mere)
Tuningsgrad har ingen betydning for klasseinddeling.
det er vel som sådan en bil i gadeklassen?
hvad hvis det er en nyere 4X4 model som er født med 3 katalysatore hvor de er fjernet.
Der er ingen krav mht. katte (dem der renser udstødningsgasserene) i nogle af klasserene.
Denne bil... hvorfor spørger du egentlig om det her, Møffe, den burde jo være nem nok selv at klasse ind?,den kan jo køre i alle tre klasser ud fra det du skriver, men med effekten på de 500-600 hk er det sandsynligt at den ender i Outlaw (hvis at den kører hurtigere end 12 sek).
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”