Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 04:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 13 jun 2005, 20:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Jamen, så var det da dig, der kom "susende" forbi mens jeg stod og pakkede forteltet sammen....
Men vi ses jo nok engang.. :wink:

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 jun 2005, 22:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2003, 17:14
Indlæg: 603
Geografisk sted: 7160 Aale city
Sussende....? Jeg kom vel kørende stille og roligt (tror jeg) Fart indtrykket er lidt anderledes i den, den brumme jo højere end den kan køre stærkt.

_________________
Hilsen Lars E

2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jun 2005, 04:06 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
havneren: jeg tror bestemt det var en okay tid du satte de 2 gange jeg så den susse derned af....

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jun 2005, 19:24 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Tja... Jeg kan ikke være bekendt at brokke mig i hvert fald. Det er helt sikkert!

Har kunne forstå på andre at kommentatoren havde mest travlt med at kommenterer min Launch Control...! :lol:

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jun 2005, 00:39 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Havneren skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Ahaaaa var du med fætter royal(LQS).
MVH Finn


Jeg var jo faktisk selv deltager der oppe i år og havde HenrikGM med ind som service mand med service bil, officielt da. Egentligt bare for selvskabets skyld - Tak for godt selvskab og kiks H!
Jeg var lige henne og rode lidt i P100 i en kort stund, mens du også rendte rundt der. Havde jo også rodet i den et par dage forinden op til DHB - Lidt skuffende at den ikke kom ordentligt ud af køre! Syntes det så ud som om at Søren var gået lidt ned med flaget...

Hehe ja rene fik den da til at køre til sidst.
Er squ stadig ikke klar over hvem du er.Hvilken bil kørte du i.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jun 2005, 00:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Den her finn...


Vedhæftede filer:
Eft 27-5-05024.jpg
Eft 27-5-05024.jpg [ 48.25 KiB | Vist 4317 gange ]

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jun 2005, 21:18 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
[quote][/quote]


Senest rettet af Escort 3 17 jun 2005, 14:03, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jun 2005, 07:30 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Havneren skrev:
Den her finn...

Ahaaa den så jeg godt.Tror også jeg ved hvem du er.Er du ikke kortklippet.
Du var der også da rene bøvlede med P100??
MVH Finn.
PS.Jeg tror jeg kommer over til fætter royal en dag,så må vi sparke dæk lidt over en cola. :D
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jun 2005, 09:40 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Hvis difinationen på kortklippet er en 2 - 3mm så, jo! :lol: Den får lige med trimmeren en gang hver 14 dag...

Jo jo... Jeg rendte også rundt der ovre da rené var igang. Jeg skulle jo lige sikre mig at det ikke var noget jeg havde rodet i der var problemet hehe. Jeg ville sku også se den bil kører!!! Nu var der også så mange der havde lagt gode timer i den lige op til - Det var lidt synd!
Nu har fætter jo også nogle dæk der skulle være til at ramme! :wink:

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2005, 14:03 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2004, 12:16
Indlæg: 53
Geografisk sted: Vallensbæk strand
Jeg var også lige ved at skulle hjem på en trailer.......
startnr: 248 Nissan Primera stc.
I 4. heat gik jeg fra 3. til 2. gear i stedet for 4.
Det kunne den ikke li´.... ingen træk i 4. da jeg prøvede det hurtigt efter og da jeg slap gassen, døede den bare og jeg måtte trille til bunden af banen og skubbe den ind til siden.... kunne ikke starte,,,,,, ingen/mærkelig kompression!!!!!!

Fik den op på fejeblad og tilbage til pladsen..... hvor vi gik og funderet over hvad der kunne være sket.... min 1. tanke var at den var hoppet i remmen, men kom hurtigt i tanke om at den er med Kæde.... så det skulle være ekstremt hvis den sku´have gjort dét...

næste tanke var bukkede ventiler.....knækket not... et eller andet voldsomt røv
Men det var det heller ikke!!!!

Af med ventil dækslet..... og der var fejlen.... en ventilvippearm var blevet skudt ud, fra sin plads under knasten...... Af med kansten og sætte det hel på plads igen... samle... og prøve at starte igen.... ingen kompression!!!!!!
hmmm.....

Der troede jeg at den skulle blive på fejebladet hjem.... men mine venner var optimistiske, og vi tog den ned og ind i teltet( Vi havde et 8x15 m telt) og kontrolere mærker og tænding... alt var som det skulle være...
ud med T-rørene igen, og kontrolere komp, på hver cyl.... ikke overvældene meget...hmmmm
var ved at kaste håndklædet i ringen, men prøvede lige at starte en enkelt gang mere... Så startede svinet sku....

Min teori er at grundet den hårde omdr stigning, og knast af og på. har de hydrauliske løftere presset påventilerne og derved har disse stået åbne...

den kørte hjem til sjælland uden problemer, dog havde den revet beslag til forrør af forrøret, så der var hul... men det er lappet, og den køre igen....

Er det held eller hvad....
Kørte 1. 15,688
2. 15,464
3. 15,516
4. 16,184 og skød en vippearm....
slet ikke så hurtige tider som yugo(flot), men jeg er ok tilfreds, da tuningen ikke har kostet mere end 4000,- og nogle arb timer
og det samtidig er en familie bil

_________________
Seat Altea XL 1.8 TFSI, hvid, org xenon, sænket 50mm (h&r)

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team