Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Nu kunne vi jo prøve at invitere en toyota riskoger med 1000 fantastiske heste til at køre noget hillclimb, som de viste videoklip handlede om, og se om træerene gror ind i HKS himlen, eller om den smarte Københavner bag rettet "gror" ind i træerne..
Desuden henviste jeg ikke til videoerne fordi der var ved at blive lavet en verdensrekord (dem har Ford rigeligt af i forvejen), men fordi det er rart at se BTCC biler i action, efter min opfattelse de fedeste racerbiler der nogensinde har kørt.
Vader out
Regnede bare med vi på tværs af mærker gassede hinanden lidt,
Åbenbart ikke, så undskylder da hvis jeg har trådt på nogle ford tæer..
Rolig rolig, når Ravnen gasser så gasser han bare lidt hårdere, og så er der en masse der tror at det er alvor, og det eneste sted Ravnen mener det er alvor, bare lidt, er på de 402m.
Og desuden så hviler jeg i mig selv med mht. til mit bilvalg, det er der ingen der kan ændre på, hverken skriftligt, verbalt eller på nogle racerbaner, så gas du bare videre, lidt konkurence er der ingen der har taget skade af..
, men CB har fortalt at din vader maske nogen gange klemmer LIIIIIIGE hård nok på hjernen, kunne jo være det var en af de gange....