Supra MK4 skrev:
Nu er den omtalte jo så ikke monteret uden på kofanger, men inde i den ORGINALE kofanger, og stikker måske højest 3 cm ud over den orginale kofanger.
Med det i hænger jer i, er nok de synlige ender og rør.
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1087140.jpgDenne her er så monteret inde bag den orginale kofanger, men har så skåret væk, istedet for montere smart FF kofanger, men den må jo så være inden for regler...
Stadig syntes jeg det er fint nok altsammen, der er jo rigelig med tid til og tilpasse sig, der er jo længe til.
Men derfor kan man jo godt diskutere/vende forskellige problemstillinger.
Som der på jakobs gamle bil, så er den jo meget synlig. Jeg startede med at skære væk i min originale kofanger og det så ca sådan der ud. Fik man det derimod til at se ud som om det var bygget til at se sådan ud ab fabrik. lidt som ved subaruen som selv linkede til, så virker det mere fuldendt og dermed mere "street appearance"
Jeg tænker at man kunne definere det som at hvis man parkere 100 tilfældige biler på en parkeringsplads og sender en der intet kender til biler ud og kigge på bilerne, så skal vedkommende ha svært ved at pege ud hvilken en der er den "unormale"