taknemmelig tjae, jeg mener ikke jeg er utaknemmelig,
men hvis det at sige sin mening er lig utaknemmelighed, så må jeg jo hellere bare tie stille og makke ret
jeg er helt klar over de små interne grupper her på PF, og syntes, (undskyld jeg siger min mening igen) at det er dybt latterligt, og også en kende tragisk
når jeg har deltaget på Blackrace eller Sindal har jeg betalt meget tæt på den dag der åbnes for betaling, det samme gælder DHB.
det kan godt være Nick´s beretning passer på nogen, men jeg vil ikke have skudt i skoen at den passer på mig.
ang DHB, har jeg været medhjælper i 5 år, alle gange indenfor hegnet, uden at bevæge mig udenfor det, så det har på ingen måde været for at "score en billig billet"
jeg har pølet timer, dage og uger væk i frivilligt forenings og bestyrelses arbejde i både sports og bil klubber, arrangeret min røv i laser i stævner og træf. så at sige jeg kræver uden at yde, falder mig meget for brystet.
jeg har ALDRIG tudet over prisen på nogen arrangementer, og kommer næppe heller til det, jeg syntes faktisk at alle er mere end fornuftig prissat, og sagtens kunne tåle et 30% nøk opad, for at der er noget på kistebunden til en regnfuld dag. (her tænker jeg på Sindal og Blackrace, ja og da også Holeby)
DHB, tjae, prisen fejler såmænd ikke noget, der er jo en extra billet med i prisen.
så fint med mig
at jeg gerne så en bedre prepareret bane er en anden sag, (også gerne et lokum inden for gå afstand

)
dette emne va Nick selv inde på, og eg kommenterede det ikke