lqs skrev:
hvis ikke du har fået betaling for din uges arbejde, så må der være nogen, der ikke værdsætter din indsats. kan remse mange navne op på folk der gennem flere år er blevet betalt for deres arbejde til dhb. men det er ikke noget der nødvendigvis skal skrives om på et offentlig forum....
at du vælger at kalde mig idiot, kan ikke bringe mit pis i kog.
synes blot det hade været mere seriøst af dig at starte med at fortælle det var dig selv, der hade forsøgt at lave en dragracebane, ud af noget der aldrig kan blive til do.
bedrevidende?
tilsyneladende ikke. stiller flere gange spørgsmål om hvem der vandt, samt hvem der kom på de næste pladser?
det kan vel bedst kaldes uvidende.
MVH søren
Der er stadig nogen der gider at gøre en indsats for sporten, uden nødvendigvis at skulle score kassen på det,
en skam jeg ikke kan bringe dit pis i kog, det var ellers min mening, da du tillader dig at svine andre til, tænkte jeg at det var på tide at sende den retur.
jeg var blot en del af det team der preppede banen, og kørte også på den, og kan derfor tillade mig at sammenligne.
efter de kørte tider, vil jeg endda tillade mig at rose prep teamet for sansynligvis at få det optimale ud af banen under de givne omstændigheder.
hvem der vandt ? kig på vmax