Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 00:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
lqs skrev:
desuden vil jeg gerne have lov til at tvivle på, at nogen er så naive at arbejde gratis, for det cirkus.
MVH søren

well da du lige har kaldt mig naiv, vil jeg da tillade mig at kalde dig en IDIOT!

du kan intet andet end brokke dig over alt og alle, og nedgøre alt der ikke lige passer i din synsvinkel.

jeg fatter ikke du ikke bare pisser ud af dette forum, så godt som alle her er træt af din evige negative og bedrevidende fremtoning.

hvis du er så pisse dygtig, så stil dog op og del ud af din viden og erfaring

hvis dette er for meget for admins herinde,, so be it, jeg er pisse ligeglad,,

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

hvis ikke du har fået betaling for din uges arbejde, så må der være nogen, der ikke værdsætter din indsats. kan remse mange navne op på folk der gennem flere år er blevet betalt for deres arbejde til dhb. men det er ikke noget der nødvendigvis skal skrives om på et offentlig forum....
at du vælger at kalde mig idiot, kan ikke bringe mit pis i kog.
synes blot det hade været mere seriøst af dig at starte med at fortælle det var dig selv, der hade forsøgt at lave en dragracebane, ud af noget der aldrig kan blive til do.
bedrevidende?
tilsyneladende ikke. stiller flere gange spørgsmål om hvem der vandt, samt hvem der kom på de næste pladser?
det kan vel bedst kaldes uvidende.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
hvis ikke du har fået betaling for din uges arbejde, så må der være nogen, der ikke værdsætter din indsats. kan remse mange navne op på folk der gennem flere år er blevet betalt for deres arbejde til dhb. men det er ikke noget der nødvendigvis skal skrives om på et offentlig forum....
at du vælger at kalde mig idiot, kan ikke bringe mit pis i kog.
synes blot det hade været mere seriøst af dig at starte med at fortælle det var dig selv, der hade forsøgt at lave en dragracebane, ud af noget der aldrig kan blive til do.
bedrevidende?
tilsyneladende ikke. stiller flere gange spørgsmål om hvem der vandt, samt hvem der kom på de næste pladser?
det kan vel bedst kaldes uvidende.
MVH søren

Der er stadig nogen der gider at gøre en indsats for sporten, uden nødvendigvis at skulle score kassen på det,
en skam jeg ikke kan bringe dit pis i kog, det var ellers min mening, da du tillader dig at svine andre til, tænkte jeg at det var på tide at sende den retur.
jeg var blot en del af det team der preppede banen, og kørte også på den, og kan derfor tillade mig at sammenligne.
efter de kørte tider, vil jeg endda tillade mig at rose prep teamet for sansynligvis at få det optimale ud af banen under de givne omstændigheder.

hvem der vandt ? kig på vmax

Titel:
Mester Medlem

de gode råd kommer her.

brug racerbanen til race, intet andet.

rens banen grundigt, dvs helt i bund. men lad være med at forsøg at lime.

lav regler for deltagere der kan og skal overholdes.

stil krav til deltagerne. kommer de ikke selv frem til stigen/finalerne. køres disse uden dem.

brug alle 3 dage til kørsel på banen.
dvs fri træning fredag.
fri træning lørdag formiddag, derefter kval lørdag.
finaler/stiger søndag.

MVH søren

Titel:
Mester Medlem

de to indlæg krydsede lige hinanden. men meningen burde være klar.
MVH søren

Titel:
Medlem

Jeg skal til Metallica koncert i aften. Det bliver fedt. :up:
Kender en del der arbejder gratis som hjælpere deroppe. 8) Kender også nogen der får penge for at komme: Lars Ulrich, James Hetfield osv..
2 af mine ansatte har taget fri i dag for at hjælpe - gratis - uden løn.
Jeg syntes det er fedt. Faktisk ligeså fedt som alle de naive der arbejde gratis til dhb. :tooth:
Hurra for naive mennesker, der hjælper hvor de kan og samtidig får fede oplevelser selv. :rock:
Uden dem så sad vi alle nok bare hjemme og lukkede lort ud på nettet, for der ville jo ikke være motorløb eller koncerter...

Senest rettet af morten jønsson 06 jun 2012, 13:09, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

alt sammen ting vi gerne vil, men af ydre årsager ikke kan, hvilket du også er bekendt med!

reglerne er nemme at overholde, og bliver det efter min bedste overbevisning også

afvikling af stigerne vil helt sikkert blive angrebet anderledes.
(det bør være slut med at babysitte kørerne)

Titel:
Mester Medlem

det der nogen åbenbart mener jeg er bekendt med... må jeg have glemt. eller måske nogen har glemt at fortælle det`? nok om det.
kan godt love jer at både den store koncert og dhb sagten kan afvikles uden gratis arbejdskraft. måske overskudet blot er i fare for at blive en smule mindre? i samme ombæring kan jeg fortælle om folk, der gennem 20år arbejder som ulønnet træner for unge sportsfolk. men i mine øjne er det noget helt andet at arbejde ulønnet for en pengemaskine ala dhb. særligt hvis man ikke får indflydelse på afviklingen, dvs racedelen.
ideen til at køre om titlen til dhb, er fremsat på et møde for nok 5år siden. der blev rejst tvivl om omkring det var praktisk muligt... fatter stadig ikke at det kan være svært. synes stadig ideen er god. både for tilskuere og kørere.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
blackrace har vel haft rigeligt med chancer for at vise deres værd og de har vel også chancen for at afvikle et danmarks hurtigste bil. da der vel ikke er taget patent på denne form for sport i danmark, så kan lønnet personale og top preppet bane jo med nemhed komme på tale.

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Holstebro
er der nogle der har tal på hvor mange deltager der var stillet til start i år ?

og hvorfor helt nøjagtig drift og 402m var byttet rundt ? var det kun for at give større drift bane. og eller for at give "ny" asfalt til 402m ? og var dette så helt optimalt ... for mener da at huske det er mange år siden Holger sagde at asfalten på vandel var ubrugelig til en ordenlig preb..

og nogle der kender til historien om Egholm maskinen til at feje med der gik i stykker ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time