Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 jul 2025, 21:14

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
morten jønsson skrev:
Tilbage til EVOen - hvor stærkt kører den på limet bane? nogen der ved?
Har den ikke kørt på Meca?

6.34 på MECA http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18081 Men har vist kørt 6.26

.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Horsens
Så var det den jeg havde set på Meca / youtube.
6,26 svarer (teoretisk) til 9,76
Så er det bedre det den kørte i Sindal.
Den må være endnu hurtigere på Meca idag.

Imponerende..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Hartvig skrev:
Citat:
Nu er der jo nogle der kender Hartvigs holdninger lidt bagom, holdninger der ikke passer så godt med Hartvigs indlæg i denne tråd, men det er da fint hvis han som andre arrangører er kommet til den konklusion at der skal være plads til alle, omend at det i Hartvigs tilfælde nok mere drejer sig om at få "fyldt op i rækkerene" for at få det til at løbe rundt end oprigtig interesse i "fortabte Dragracere" såsom bla. Lars i hans EVO...

Fyldt op i rækkerne - sig mig har du overhovedet deltaget i nogle af de her race ???

Der er rigeligt med biler og motorcykler - faktisk så mange at det er svært for os at overholde vores målsætning om min. 4 gennemkørsler pr. deltager.

Så er den ude af verden - hvad har du så i ærmet? - battlen skal jo holdes i kog så de "kloge" ikke helt får blottet deres totalle uvidenhed om hvad der egentlig foregår :lol:

/Hartvig

Hartvig du siger en ting og gør noget andet, JEG VED hvad du har sagt før og det falder ikke særligt godt i hak med din pludselige falden på halen for de "fortabte Dragracere" udover at min bil ikke kører pt. så er de samme nedladne udtalelser årsag til at jeg ikke havde planlagt nogle besøg... men hvor kunne jeg også vide at det du siger ikke skal tages alvorligt...Billede Billede

Måske du kunne forklare dig...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Hartvig skrev:
Citat:
Nu er der jo nogle der kender Hartvigs holdninger lidt bagom, holdninger der ikke passer så godt med Hartvigs indlæg i denne tråd, men det er da fint hvis han som andre arrangører er kommet til den konklusion at der skal være plads til alle, omend at det i Hartvigs tilfælde nok mere drejer sig om at få "fyldt op i rækkerene" for at få det til at løbe rundt end oprigtig interesse i "fortabte Dragracere" såsom bla. Lars i hans EVO...

Fyldt op i rækkerne - sig mig har du overhovedet deltaget i nogle af de her race ???

Der er rigeligt med biler og motorcykler - faktisk så mange at det er svært for os at overholde vores målsætning om min. 4 gennemkørsler pr. deltager.

Så er den ude af verden - hvad har du så i ærmet? - battlen skal jo holdes i kog så de "kloge" ikke helt får blottet deres totalle uvidenhed om hvad der egentlig foregår :lol:

/Hartvig

Hartvig du siger en ting og gør noget andet, JEG VED hvad du har sagt før og det falder ikke særligt godt i hak med din pludselige falden på halen for de "fortabte Dragracere" udover at min bil ikke kører pt. så er de samme nedladne udtalelser årsag til at jeg ikke havde planlagt nogle besøg... men hvor kunne jeg også vide at det du siger ikke skal tages alvorligt...Billede Billede

Seriøst, du har efterlyst LÆNGE et sted hvor du kan køre, og så lader du
" nedladne udtalelser " komme i vejen for du skal køre noget race...
Du virker skam ellers som en der skal køre race, UANSET hvad, der måtte komme i vejen...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Supra MK4 skrev:
Ravnen skrev:
Hartvig skrev:
Citat:

/Hartvig

Seriøst, du har efterlyst LÆNGE et sted hvor du kan køre, og så lader du
" nedladne udtalelser " komme i vejen for du skal køre noget race...
Du virker skam ellers som en der skal køre race, UANSET hvad, der måtte komme i vejen...

Seriøst selv, så jeg mere interesseret i at få nogle fælles retningslinier for hvad der gangbart, jeg kører sku ikke 400-500 km for at blive sendt hjem som en anden uartig skoledreng fordi min "fortabte Dragracer" bil ikke er "fin" nok til at køre til visse arrangementer, FÆLLES FODSLAG imellem arrangører er hvad der skal til, og her har Hr Hartvig skilt sig ud med udtalelser om at kun lave ræs for Streetracer"Brian" i hans gadebil, noget som han tilsyneladne ikke mener alligevel, men så kan man sku da melde rent ud, at man har skiftet mening, det er jo en ærlig sag... men sådan noget gør Hartvig ikke, så hellere lade det løbe grassat herinde med mere og mere sure indlæg, for det er jo så sjovt at man ligger og vrider sig på gulvet af grin... Jøsses...

Billede

Titel:
Mester Medlem

"FÆLLES FODSLAG imellem arrangører."
Ja det ville jo være fint, og klart det bedste, men hvor mange er der egentlig der laver race i 2008.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Supra MK4 skrev:
"FÆLLES FODSLAG imellem arrangører."
Ja det ville jo være fint, og klart det bedste, men hvor mange er der egentlig der laver race i 2008.

Nok!

Billede

Titel: Re: ..
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
BANDIT skrev:
Er det ikke bare det sædvanelige flueknepperi der er gang i her :?

Jo det er nemlig lige præcis hvad det er... Og hvad har de fundet ud af... INTET NYT, OVERHOVEDET... Det er et had mellem Henrik GM, blackrace og Hartvig, der pluser op hvergang.

Sindal ræset, må være lovligt, nu er det blevet godkendt igen i år.

Hvis en bil ik er lovligt indregisret, hvad er det så?? 99% af alle biler der køre ræs er lovligt indregisret, men ik lovligt synet. Hartvig skrev præcis hvad den EVO er. Den er lovligt indregisret. Hvis den er ulovligt indregisret, så har han fået pladerne bag om SKAT. Eller pladerne er falske.
Et syn der er sprunget over, eller fusket med, gør ik en bil ulovligt indregisret. Det gør den ulovligt synet. Men ansvar forsikring er der stadige, ergo er indregisring stadige lovlig...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel: Re: ..
Mester Medlem

klyfax skrev:
Et syn der er sprunget over, eller fusket med, gør ik en bil ulovligt indregisret. Det gør den ulovligt synet. Men ansvar forsikring er der stadige, ergo er indregisring stadige lovlig...

Et lovligt syn og at bilen er i lovlig stand er en betingelse for at man kan få lov at have indregistreringen.
Måske kan en bil være synet for et år siden, men det gør da ikke at den kan blive indkaldt til syn på stedet hvis en politimand mener det nødvendigt.

Ulovligt syn = ulovlig indregistrering

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Efterfølgende Magnussens præcise udlægning skal jeg lige præciserer følgende inden min "fan" Ravnen går helt i selvsving:

1) Vi ansøger om - og kalder vores arrangementer "Lovligt Streetrace" og vi får tilladelse til at afvikle race med "Lovligt indregistreret" biler, og motorcykler - det er der 2 åbenlyse grunde til:

A) Det er bare så svært at skrive "Vi ansøger om at afholde Ulovligt Streetrace med Ulovligt indregistrede biler" i ansøgningen, men jeg skal gerne prøve hvis der er nogen der vil påstå at det hjælper på tilladelserne :wink:

B) Vores oprindelige formål var at lave et mere sikkert alternativ til gaderæs. Målgruppen var/er dem som mødes på "Striberne" rundt omkring i landet - og uanset hvor tåbelige disse deltagere er, så er det trods alt de færreste af dem der ikke har en nummerplade på bilen - håber du kan forstå pointen :?:

2) Jeg har absolut ikke ændret holdning (endnu) - jeg er fortsat af den holdning at streetrace er en ny motorsportgren der henvender sig til "gadebiler" med nummerplader - der er masser af alternativer i dansk motorsport for biler uden nummerplader f.eks. dragrace, DTC, folkerace osv. osv.

Men jeg er heller ikke hverken døv, blind eller specielt ubegavet, og kan derfor opfatte at vi nærmer os nogle streetrace tider, som bør få de ansvarlige til at tænke sig ekstra godt om.

Damn... jeg håber det kan læses og forstås ?

/Hartvig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time