Efterfølgende Magnussens præcise udlægning skal jeg lige præciserer følgende inden min "fan" Ravnen går helt i selvsving:
1) Vi ansøger om - og kalder vores arrangementer "Lovligt Streetrace" og vi får tilladelse til at afvikle race med "Lovligt indregistreret" biler, og motorcykler - det er der 2 åbenlyse grunde til:
A) Det er bare så svært at skrive "Vi ansøger om at afholde Ulovligt Streetrace med Ulovligt indregistrede biler" i ansøgningen, men jeg skal gerne prøve hvis der er nogen der vil påstå at det hjælper på tilladelserne
B) Vores oprindelige formål var at lave et mere sikkert alternativ til gaderæs. Målgruppen var/er dem som mødes på "Striberne" rundt omkring i landet - og uanset hvor tåbelige disse deltagere er, så er det trods alt de færreste af dem der ikke har en nummerplade på bilen - håber du kan forstå pointen
2) Jeg har absolut ikke ændret holdning (endnu) - jeg er fortsat af den holdning at streetrace er en ny motorsportgren der henvender sig til "gadebiler" med nummerplader - der er masser af alternativer i dansk motorsport for biler uden nummerplader f.eks. dragrace, DTC, folkerace osv. osv.
Men jeg er heller ikke hverken døv, blind eller specielt ubegavet, og kan derfor opfatte at vi nærmer os nogle streetrace tider, som bør få de ansvarlige til at tænke sig ekstra godt om.
Damn... jeg håber det kan læses og forstås ?
/Hartvig