Ravnen skrev:[men du har ret i at du er ældre og må jeg tilføje, desværre nok også en hel del mere mavesur, gør mig den tjenste og redegør for mig hvad det har hjulpet at angribe stort set alle andre løbs arrangører med Bek. 827 som en slags hellig gatlingkanon - er vi kommet nærmere en generel løsning? eller minder 2009 om alle andre år op til nu.
Som jeg ser det så vil de fleste vil bare gerne have noget ræs og gerne uden det sædvanlige ævl og kævl, mit bidrag i første omgang, bliver at prøve at være med til at ændre DHB regelementet til et der virker, hvis det gør mig naiv, so be it, jeg handler i det mindste...
Hvem har angrebet andre arrangører?
Et angreb ville være at stoppe arrangementet. Skrive om det på off. fora er for mig at se en måde at søge at presse øvrige arrangører til at tage problemet alvorligt. Det med at tage sporten alvorligt har i den grad været en mangelvare, og BlackRace.DK har nu nok snart indset at det ikke er et fælles langt træk, men i allerhøjeste grad et træk opad bakke, primært bremset af folk i sporten der skider på lovligheden.
Men angrebet dem, det har vi ikke.
Det problem har BlackRace.DK på nuværende tidspunkt løst elegant ved at tilkæmpe sig myndighedernes accept, som de eneste bortset fra DHB.
(jeg tror DASU har fået det på deres glatte ansigt).
Mht til at handle, så tror jeg pt at jeg kender nogen af dem der har lagt suverænt den største indsats for lovligt race i dk...., og de har ikke bedre tid end dig Ravn!
BTW; Ravn, du kan godt spare op til øllene!