Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 00:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

møffe skrev:
blackrace har vel haft rigeligt med chancer for at vise deres værd og de har vel også chancen for at afvikle et danmarks hurtigste bil. da der vel ikke er taget patent på denne form for sport i danmark, så kan lønnet personale og top preppet bane jo med nemhed komme på tale.

nu fornemmer jeg jo lidt, at du ikke helt ved hvad du skriver om MØFFE. så lidt forklaring/oplysning følger.
det har aldrig været blackrace.dk s ide at afvikle noget der kunne forveksles med dhb.
lønnet personale har aldrig været på tale. mange hundrede kr for at få lov at køre heller ikke. end ikke et løb med betalende tilskuere har vi forsøgt at lave. men vi har da mulighed derfor (lovligt).
så er der lige den med prep af banen. PT er der MIG bekendt ingen steder ud over VANDEL det er muligt at få lov at lime. slet ikke noget man får lov til på en flyveplads, der blot bruges den mindste smule. om det vil være muligt at få lov til på et stykke offentlig vej? det tror jeg bestemt ikke. håber disse fakta gør det muligt for dig at komme med at et indlæg med mere...
MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
cb skrev:
Gearhead
Hvordan skal banen være for at alle er tilfreds også dem på alm. gadeddæk ??

Det er desværre umuligt .... men har på fornemmelsen du allerede ved det :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vejle
de limer da som en vild på mosten og det er et stykke offentlig vej

Titel:
Mester Medlem

lod være med at nævne MOSTEN af flere grunde.
der er kun et spor.
er meget usikker på om det er en offentlig vej.
men måske nogen ved det?
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
lqs skrev:
lod være med at nævne MOSTEN af flere grunde.
der er kun et spor.
er meget usikker på om det er en offentlig vej.
men måske nogen ved det?
MVH søren

@ lqs:
Har Søren ikke lige skrevet det ER offentlig vej :oops:

@ Hartmann:
Layout af DHB blev vendt på hovedet pga. fyrværkeri lageret, vi kunne ikke længere få lov at bruge den gamle returvej,
på trods af at T-Hansen havde sagt ja til at flytte lageret, syltede Vejle kommune os godt og grundigt.

i linket i starten af denne tråd kan man se at:
310 tävlande har kört och producerat 1423 tidkort.

ang Holgers mulige kommentar til prep og fejl fejemaskine må jeg være dig svar skyldig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Intet nyt under solen kan jeg se...

Jeg skal gerne svare de reelle tilskuere og de reelle kørere på de spørgsmål disse måtte have, da det er dem der reelt måske har haft en negativ oplevelse, forumtrolde forholder jeg mig ikke til…

Men først må jeg på NSAD´s vegne indrømme at vi lavede en fejl i at kalde kørerne op til rækkerne før finalen i stedet for at hente disse på deres respektive pit pladser, dette umuliggjorde uplining indenfor tidsskemaet, en fodfejl der skulle vise sig at have den konsekvens at publikum og kørerne endte op med lang ventetid og en del rod i finaleafviklingen, i sidste ende føler jeg at den fejl ligger på mine skuldre og jeg kan kun beklage.

Når det er sagt, så vil jeg sige at på trods af at vi nu er oppe på 310 deltagere (NSAD anbefaler 250 kørere som max), en flytning af banen der med et pennestrøg ”fjernede” vores prepning fra sidste år, (dvs. helt forfra igen), samt gav et pitområde på den halve størrelse og dårligt vejr med en kold beskidt bane som resultat, så når vi næsten vores mål på 1000 gennemkørsler lørdag (962), samt ser en del bedre tider end før, så håber jeg at folk i det mindste vil værdsætte det resultat… finalen må vi arbejde på og jeg kan garantere at vi fremover ikke kommer i den situation.

Vi har lige afsluttet arbejdet med at finde hoved og hale i de sidste gennemkørsler ud fra Lelle´s Racelog og der er kommet styr på de reelle vindere i de respektive klasser, vi er også blevet lovet at de manglende pokaler vil blive eftersendt til rette modtagere, så denne del skulle der gerne være styr på.

Hvis der er flere spørgsmål skal jeg gerne svare på dem.

Mvh Nick (NSAD formand, for dem der ikke allerede ved det)

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
lqs skrev:
møffe skrev:
blackrace har vel haft rigeligt med chancer for at vise deres værd og de har vel også chancen for at afvikle et danmarks hurtigste bil. da der vel ikke er taget patent på denne form for sport i danmark, så kan lønnet personale og top preppet bane jo med nemhed komme på tale.

nu fornemmer jeg jo lidt, at du ikke helt ved hvad du skriver om MØFFE. så lidt forklaring/oplysning følger.
det har aldrig været blackrace.dk s ide at afvikle noget der kunne forveksles med dhb.
lønnet personale har aldrig været på tale. mange hundrede kr for at få lov at køre heller ikke. end ikke et løb med betalende tilskuere har vi forsøgt at lave. men vi har da mulighed derfor (lovligt).
så er der lige den med prep af banen. PT er der MIG bekendt ingen steder ud over VANDEL det er muligt at få lov at lime. slet ikke noget man får lov til på en flyveplads, der blot bruges den mindste smule. om det vil være muligt at få lov til på et stykke offentlig vej? det tror jeg bestemt ikke. håber disse fakta gør det muligt for dig at komme med at et indlæg med mere...
MVH søren

Nu kunne du jo også læse hvad jeg skrev istedet for at prøve at bortforklare noget andre får hug for når de har samme indstilling du netop fremstiller her.

Jeg skriver i kan samle stafetten op hvor den ligger, der bliver jo fremvist masser af arrogance fra din side omkring dem der gør det gratis, dem der arbejder for at opnå så god et startfelt som muligt.

Nu er du jo selv inde på med din viden hvor nemt det hele klares, og hvor mange penge der er i det, så kan det vel ikke være så svært at bevise at handling betyder mere en ord.

Titel:
Mester Medlem

hej MØFFE. kan du ikke lige være sød og linke til hvor jeg angivelig skriver hvad der er nemt? eller hvordan skal dit indlæg forstås?
velkommen tilbage til RAVNEN. kan du oplyse hvem der vandt dhb 2012? altså samlet, også gerne de næste pladser. mange har linket til noget der for mig blot ligner en ufærdig stige.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg er RET sikker på at de endelige resultater bliver offentlig gjort samme sekund de er til rådighed, så stik nu lige en finger i jorden ik

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Når undtagelser omkring hvad andre gør forkert, så må du have fat i den lange ende, og derfor have en ekspertise som gør at du med nemhed kan opfylde den opgave, hvor du åbenlyst syntes alle andre fejler.

Så her kommer ordet nemt, ind da du åbenbart ikke har problemer med at finde fejlene. Og kan man finde fejl, så har man jo naturligvis den korrekte løsning på alt. Ellers så er du vel ligestillet med 90% af danmarks befolkning som helst er klogest efter en hændelse. Tror det er her bagklogskab er et ord der bruges om netop dette.

Så jeg opfordre da til at give dig tid til både at løse alle udfordringerne omkring afvikling af løb og så samtidig tjene en god skilling som der gives indtryk af du har dybdeborende kendskab til regnskabet omkring dhb.

Kan faktisk slet ikke se hvorfor du holder dig tilbage. Og kan du gøre det hele gratis med frivillig hjælp så skal det nok blive en succes.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time