lqs skrev:
møffe skrev:
blackrace har vel haft rigeligt med chancer for at vise deres værd og de har vel også chancen for at afvikle et danmarks hurtigste bil. da der vel ikke er taget patent på denne form for sport i danmark, så kan lønnet personale og top preppet bane jo med nemhed komme på tale.
nu fornemmer jeg jo lidt, at du ikke helt ved hvad du skriver om MØFFE. så lidt forklaring/oplysning følger.
det har aldrig været blackrace.dk s ide at afvikle noget der kunne forveksles med dhb.
lønnet personale har aldrig været på tale. mange hundrede kr for at få lov at køre heller ikke. end ikke et løb med betalende tilskuere har vi forsøgt at lave. men vi har da mulighed derfor (lovligt).
så er der lige den med prep af banen. PT er der MIG bekendt ingen steder ud over VANDEL det er muligt at få lov at lime. slet ikke noget man får lov til på en flyveplads, der blot bruges den mindste smule. om det vil være muligt at få lov til på et stykke offentlig vej? det tror jeg bestemt ikke. håber disse fakta gør det muligt for dig at komme med at et indlæg med mere...
MVH søren
Nu kunne du jo også læse hvad jeg skrev istedet for at prøve at bortforklare noget andre får hug for når de har samme indstilling du netop fremstiller her.
Jeg skriver i kan samle stafetten op hvor den ligger, der bliver jo fremvist masser af arrogance fra din side omkring dem der gør det gratis, dem der arbejder for at opnå så god et startfelt som muligt.
Nu er du jo selv inde på med din viden hvor nemt det hele klares, og hvor mange penge der er i det, så kan det vel ikke være så svært at bevise at handling betyder mere en ord.