Nøøøj!!, Søren, det er første gang jeg har set dig skrive så meget på een gang! og så er det endda en forklaring på en tidligere kryptisk gåde, det varmer mit hjerte... det skal du altså vide Søren...
Dog vil jeg sige at det stadig er Streetrace det her, så jeg tror ikke at det kommer sig så nøje, et eller andet sted skulle vi indledningsvis dele klasserene op og før vi egentlig har en ide om blandingsforholdet på de forskellige biltyper der vil møde op baseret på de nye regler, så er det nok bedst med at vente med at tage forhastede beslutninger.
Men lad os stille nogle hypoteser op:
Hr. 1800kg dukker op og får røv af Hr. 600kg som også dukkede op, begge i Outlaw:
Var årsagen virkelig dækbredden?
Hvis ja, ville Hr. 1800kg ikke havde fået hjul i superfinalen aligevel?
Men ville Hr. 1800kg have mulighed for istedet at stille op i Unlimited og køre med de største dæk?
Ville det udjævne forskellen?
Og ville Hr. 1800kg nu vinde superfinalen?
Hvis Hr. 600kg også stillede op i Unlimited med de største dæk, ville han så kunne udnytte disse?
Og hvad nu hvis der var en Uno der var hurtigere end dem begge?
Kunne jeg blive ved med at stille hypoteser op?
Hvis ja, ville vi komme nærmere den faktiske sandhed?
Jeg glæder mig til Generelforsamlingen, det bliver spændende at se hvilke punkter vi skal kigge på...