Tit og ofte er det jo ikke det der bliver sagt men måden det bliver sagt på, for vi kan komme videre har vi brug for konstruktiv kritik og ikke en Blitzkrieg af spørgsmål og kamuflerede angreb på den røde tråd der efter min mening holder hele reglementet sammen...
Jeg har stor forståelse for de kørere der kan komme i klemme og giver udtryk deraf når man, fra den ene dag til den anden, indfører regler på et område der ikke har haft regler før, jeg har heller ikke noget imod holdningen at vi skal benytte os af begreber som KISS, m.v. hvilket jeg også mener vi til en vis grænse har benyttet os af, erfaringerene fra 2010 kan vi så bruge til at finde de punkter der ikke var det og ændre dem til 2011.
For dem der ikke har opfattet det endnu, så er den røde tråd i reglementet (lidt forsimplet) at Street er "ægte" gadebiler, Unlimited er "ægte" Racerbiler og Outlaw er alt hvad der ikke passer i de to andre kategorier. Udover sikkerhedsreglerne så er alle de resterende paragrafer (dem som giver al "balladen"

) altså til for at definere disse tre klasser fra hinanden.