Hartvig skrev:
Tror jeg gør klogest i at opløse den fanklub, min yndlingsfan forstår jo ikke min musik
Citat:
Og hvor længe tror du den holder? ville det ikke være en god ide at tage det problem up front... et eller andet siger mig at politiet ikke rigtigt dyrker den der med at gøre først og søge om tilgivelse bagefter, alternativet er at du står fast på at bilerne "er lovlige" og så køre efter DASU's Streetrace regler med min 11 sek. breakout. alt andet er at gøre dig selv og alle os andre en bjørnetjeneste...
Jeg står ikke fast på om deltagernes køretøjer er lovlige eller ej - det er Politiets og Skats opgave
Men jeg står fast på at et køretøj ikke kan deltage uden den er forsynet med en nummerplade og en tilhørende registreringsattests ved indskrivning.
Derefter genindtræder vores ansvar når køretøjet rammer den tekniske kontrol og bilen "synes" til forsvarlig deltagelse på banen.
Når så køretøjet forlader porten og bevæger sig ud på offentlig vej er det igen Politi og Skats ansvar (den har vi godt nok taget mange gange efterhånden).
Hartvig, du ved jo udemærket godt at disse biler IKKE er lovlige, som jeg skriver, så er der nogle "uskrevne" regler der bliver overtrådt, det ved politiet også, jeg kan ikke forhindre dig i at at gøre dette, men jeg tillader mig at gøre dig opmærksom på at det måske er et skråplan som kommer til at koste os alle i den sidste ende...
Hartvig skrev:
Citat:
Det er du så i din fulde ret til at tro på, men tingene er bare ikke så sort/ hvide og for hver dag kommer der bare flere og flere "fortabte Dragracere" på besøg til dine arrangenmenter, med dine elskede "fup"nummerplader kun for din skyld, tro mig, politiet er sku ikke så dumme at de ikke ved hvad der foregår, heller ikke at du ikke ved hvad der foregår, spørgsmålet er hvor længe at de ser igennem fingre med det...
Jeg elsker selvfølgelig ikke fup nummerplader - og alene det at du kan forfalde til den slags argumentation bringer dig i mine øjne uden for pædagoisk rækkevidde - kom ind i kampen igen venze
Hartvig, hvis jeg er uden for pædagoisk rækkevidde så befinder vi os jo tilsyneladne samme sted, for du læser jo slet ikke hvad jeg skriver til dig, du mener at fordi du ikke i første omgang kan hænges op på noget så er du urørlig, det du gør er at spille hazard med streetracesporten på alles vegne...
Hartvig skrev:
Citat:
Jeg har forstået hvad det her drejer sig om helt fra starten, du dyrker bare din egen variant af hvad DASU m.f har gjort i mange år, nemlig at omgå nogle regler for at få tingene til at hænge sammen, langt hen af vejen fint nok med mig, SÅ LÆNGE! det kan indæmmes, men med udviklingen de seneste år med hurtigere og hurtigere biler, en snork sovende DASU og mere og mere restriktive regler så bliver den fremgangsmåde snart indhentet og når det sker så bliver vi alle taget med bukserne nede...
Kære Ravn..... du kommer længere og længere ud i hampen - nu konkluderer du at både "vi" og DASU er nogle fjolser - sig mig hvorfor tryller du ikke lige den ideelle model selv og kommer på banen selv med nogle stuerene race ?
Svaret er måske at det ud over at koste kassen også medfører ufattelig meget arbejde at få disse arrangementer til at lykkedes - og så er det jo alt andet lige meget lettere at sidde trygt bag et tastatur og være verdens klogeste mand
/Hartvig
Hvordan fanden kan du komme frem til at jeg skulle have kaldt dig et fjols!?, nej Hartvig du er ikke et fjols, du er lige precis det folk i miljøet kalder dig, jeg har i lang tid ladet tvivlen komme dig til gode, men ikke mere, DE HAR JO RET!