m power skrev:lqs skrev:prøv at forklar hvad det er du mener de prøver (på)?
MVH søren
du kan jo prøve at forklare hvad det er du prøver på
et bud,,,: at piske en stemning op ?
Redaktør: Moderatorer
m power skrev:ja, og han har sikkert aldrig været i esbjerg til race.
men det er måske pga at blackrace ikke kunne løbe rundt at man har tænder

Ravnen skrev:m power skrev:ja, og han har sikkert aldrig været i esbjerg til race.
men det er måske pga at blackrace ikke kunne løbe rundt at man har tænder
Hvis Blackrace ikke kan løbe rundt er det fordi at folk af eller anden årsag hellere vil møde op til ræs i Esbjerg end at komme til Lindtorp selvsamme weekend til lovligt ræs, DET kan man godt have et problem med, for så ryger argumentet ligesom fra Striben Esbjergs side. Man kæmper for en bane at køre på men møder ikke op og støtter op om de arrangører der giver mulighed for dette når chancen så er der...
Ud over det, så syntes jeg at de bare skal kæmpe videre for den bane, MEN kom for helvede til de lovlige arrangenmenter!
m power skrev:...men sådan tror jeg bare det er og det bliver det ved med, folk vil ikke betale for at se/køre og da slet ikke køre flere 100km for at køre/se lovlige arengemanger

Ravnen skrev:m power skrev:...men sådan tror jeg bare det er og det bliver det ved med, folk vil ikke betale for at se/køre og da slet ikke køre flere 100km for at køre/se lovlige arengemanger
Her er det så at min film knækker!, så meget at det kan måle sig på Ricther skalaen for fanden... Magen til forkælet møgunge holdning skal man sku lede langt efter. Der er folk der arbejder, tit og ofte gratis og det der er værre, for at tilbyde folk mulighed for at komme og dyrke sine interesser lovligt og så skal man høre på sådan noget latterligt ævl, folk griner åbentlyst politiet op i ansigtet når de for 17'ende gang får en bøde for xenonlygter m.v., så lav være med at bruge det argument, for det er sku ikke pengene der er problemet. Nej problemet er at man udover ikke er kommet ud af puperteten satdig ikke er flyttet hjemmefra og derfor ikke helt forstået at verden ikke et tagselvbord ligesom mors og fars køleskab!, men et sted hvor man selv er en del af problemet/løsningen...
Se så forhelvede at komme ind i kampen...
m power skrev:Ravnen skrev:m power skrev:...men sådan tror jeg bare det er og det bliver det ved med, folk vil ikke betale for at se/køre og da slet ikke køre flere 100km for at køre/se lovlige arengemanger
Her er det så at min film knækker!, så meget at det kan måle sig på Ricther skalaen for fanden... Magen til forkælet møgunge holdning skal man sku lede langt efter. Der er folk der arbejder, tit og ofte gratis og det der er værre, for at tilbyde folk mulighed for at komme og dyrke sine interesser lovligt og så skal man høre på sådan noget latterligt ævl, folk griner åbentlyst politiet op i ansigtet når de for 17'ende gang får en bøde for xenonlygter m.v., så lav være med at bruge det argument, for det er sku ikke pengene der er problemet. Nej problemet er at man udover ikke er kommet ud af puperteten satdig ikke er flyttet hjemmefra og derfor ikke helt forstået at verden ikke et tagselvbord ligesom mors og fars køleskab!, men et sted hvor man selv er en del af problemet/løsningen...
Se så forhelvede at komme ind i kampen...
alle dem med xenon lygter, rumraket skørter mm er jo netop dem der ikke kommer ind i kampen, for de har ganske enkelt ikke den interesse som vi har.