Jeg skriver.....
Citat:
Jeg bærer min del af anvaret - og er klar til at vaske tavlen ren og komme videre, specielt fordi vi nu har et koncept der er gennemafprøvet og som ganske få justeringer kan genbruges af nye initiativrige spillere.
Og du svarer....
Citat:
Kære Hartvig
Hvis man tager det initiativ at starte en Streetrace Union, så bliver man nødt til at være populær, også udover sit eget ego. Jeg tog med til det møde i Grindsted primært for at være buffer imellem dig og Blackrace folkene, fordi historien viste at bølgerne går højt i din sfære, der hvor filmen knækker, er når folk kommer med noget kritik der går i din retning, straks er du på barrikaderede og ordkrigen starter op, jeg kunne jo selvfølgelig bare lade være med at kommentere tilbage på dine fordrejede kommentarer til min kritik og lade det stoppe der, men så har jeg jo ikke opnået noget med min kritik i første omgang, hvilket ville være det samme som at slet ikke at komme med kritik som igen ville være det samme som at du bare i det uendelige kunne hylde dig selv herinde i forummet uden modvægt og uden regning, jeg har al respekt for al den tid du og andre bruger på at arrangere løb, det skal være sagt, men jeg tillader mig altså at være kritisk også i dit tilfælde.
Så når jeg undrer mig over hvorfor at du gør en ting og siger noget andet, og i forbindelse med det tror at det kunne være et skråplan at blive ved med at omgå reglerne på den måde under de forhold, så kunde du jo i det mindste prøve at forholde dig konstruktivt til den kritik i stedet for bare at vaske hænder.
Nye angreb og mere mudder - skal vi ikke bare droppe den her dialog

og så daffer jeg hen i hjørnet og hylder alle de mange mennesker som er involveret bl.a. i Sindal racene m.fl., og som er med til at holde hjulene i gang ude på banerne.
/Hartvig