Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 jul 2025, 07:23

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg skriver.....

Citat:
Jeg bærer min del af anvaret - og er klar til at vaske tavlen ren og komme videre, specielt fordi vi nu har et koncept der er gennemafprøvet og som ganske få justeringer kan genbruges af nye initiativrige spillere.

Og du svarer....

Citat:
Kære Hartvig

Hvis man tager det initiativ at starte en Streetrace Union, så bliver man nødt til at være populær, også udover sit eget ego. Jeg tog med til det møde i Grindsted primært for at være buffer imellem dig og Blackrace folkene, fordi historien viste at bølgerne går højt i din sfære, der hvor filmen knækker, er når folk kommer med noget kritik der går i din retning, straks er du på barrikaderede og ordkrigen starter op, jeg kunne jo selvfølgelig bare lade være med at kommentere tilbage på dine fordrejede kommentarer til min kritik og lade det stoppe der, men så har jeg jo ikke opnået noget med min kritik i første omgang, hvilket ville være det samme som at slet ikke at komme med kritik som igen ville være det samme som at du bare i det uendelige kunne hylde dig selv herinde i forummet uden modvægt og uden regning, jeg har al respekt for al den tid du og andre bruger på at arrangere løb, det skal være sagt, men jeg tillader mig altså at være kritisk også i dit tilfælde.

Så når jeg undrer mig over hvorfor at du gør en ting og siger noget andet, og i forbindelse med det tror at det kunne være et skråplan at blive ved med at omgå reglerne på den måde under de forhold, så kunde du jo i det mindste prøve at forholde dig konstruktivt til den kritik i stedet for bare at vaske hænder.

Nye angreb og mere mudder - skal vi ikke bare droppe den her dialog :?: og så daffer jeg hen i hjørnet og hylder alle de mange mennesker som er involveret bl.a. i Sindal racene m.fl., og som er med til at holde hjulene i gang ude på banerne.

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Hartvig skrev:
Jeg skriver.....

Citat:
Jeg bærer min del af anvaret - og er klar til at vaske tavlen ren og komme videre, specielt fordi vi nu har et koncept der er gennemafprøvet og som ganske få justeringer kan genbruges af nye initiativrige spillere.

Og du svarer....

Citat:
Kære Hartvig

Hvis man tager det initiativ at starte en Streetrace Union, så bliver man nødt til at være populær, også udover sit eget ego. Jeg tog med til det møde i Grindsted primært for at være buffer imellem dig og Blackrace folkene, fordi historien viste at bølgerne går højt i din sfære, der hvor filmen knækker, er når folk kommer med noget kritik der går i din retning, straks er du på barrikaderede og ordkrigen starter op, jeg kunne jo selvfølgelig bare lade være med at kommentere tilbage på dine fordrejede kommentarer til min kritik og lade det stoppe der, men så har jeg jo ikke opnået noget med min kritik i første omgang, hvilket ville være det samme som at slet ikke at komme med kritik som igen ville være det samme som at du bare i det uendelige kunne hylde dig selv herinde i forummet uden modvægt og uden regning, jeg har al respekt for al den tid du og andre bruger på at arrangere løb, det skal være sagt, men jeg tillader mig altså at være kritisk også i dit tilfælde.

Så når jeg undrer mig over hvorfor at du gør en ting og siger noget andet, og i forbindelse med det tror at det kunne være et skråplan at blive ved med at omgå reglerne på den måde under de forhold, så kunde du jo i det mindste prøve at forholde dig konstruktivt til den kritik i stedet for bare at vaske hænder.

Nye angreb og mere mudder - skal vi ikke bare droppe den her dialog :?: og så daffer jeg hen i hjørnet og hylder alle de mange mennesker som er involveret bl.a. i Sindal racene m.fl., og som er med til at holde hjulene i gang ude på banerne.

/Hartvig

Puds din glorie, og svar konstruktivt, hvis du kan, de folk kan nok undvære dig lidt endnu...

...og lad være med at lade som om du er interesseret i at begrave en stidsøkse ved at påtage dig en skyld som du inderst inde ikke mener er din. Det er typisk dig Hartvig, at i stedet for at svare på kritiske spørgsmål, så laver du et "show" ud af det ved at henlede opmærksomheden på alt andet...

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hej Ravn,

Her er min private email: henrik@racetiming.dk

Og min MSN er peugeot406xs@hotmail.com

Her er du velkommen til at fortsætte din tilsyneladende ustoppelige og ukonstruktive "Jeg kan bare ikke snuppe ham Hartvig" kampagne.

Og jeg skal med glæde besvare hver eneste spørgsmål i nøjagtig samme ånd og tone som du måtte vælge - seriøst som useriøst.

Kaunas-AaB 0-2 kl. 07:28 28/8

/Hartvig

Senest rettet af Hartvig 28 aug 2008, 06:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Horsens
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

:mrgreen:

Titel:
Medlem

Hartvig skrev:
@ John

Det er præcis hovedet på sømmet - og også den overvejelse som (udover lidt kolligial drilleri) ligger til grund for denne tråd og mange andre om samme emne.

Jeg har lige gransket resultaterne fra Sindal og det ser sådan ud:

Samlet antal gennemkørsler 494

Antal tider under 10 sekunder 1

Antal tider mellem 10 og 11 sekunder 37 (heraf 3 sat med biler)

Antal tider over 11 sekunder 456

P.t. køres der jo på dispensation for banereglement imens vi afventer en permanent godkendelse som er klar til sæsonen 2009. Så det er nu vi skal have finpusset bl.a. en tidsgrænse mv. således at man tidligst muligt kan begynde at bygge en bil der passer til reglementet.

Min holdning er dog fortsat at biler som EVO'en skal have lov at køre i en showklasse, hvor vores tekniske kontrol er filteret der sikker at biler bygget af de "blinde" ikke kommer på banen.

Og ja - vi er rigtig mange der syntes at dette var et af de bedste *** B A N N E D - se pkt 3 og 4 i reglerne for annoncering af træf *** race nogensinde, hvilket Brian også har fået mange positive mail om.

HArtvig

Hartvig...der er en ting som jeg ikke kan forstå når du/I udtaler om lovligt race fra jeres side.
Hvorfor er Lars´s supertid på 9,4 ikke på resultatslisten, som er udsendt fra jer???
Er det mon fordi i ikke må køre hurtigere end 10 sek. eller hvad ???

John.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Hartvig...der er en ting som jeg ikke kan forstå når du/I udtaler om lovligt race fra jeres side.
Hvorfor er Lars´s supertid på 9,4 ikke på resultatslisten, som er udsendt fra jer???
Er det mon fordi i ikke må køre hurtigere end 10 sek. eller hvad ???

John.[/quote]

Var det ikke en ide' at læse resultatlisten igennem grundigt, inden du skyder med skarpt... :roll: ca. midt på listen : Lars Hysballe = 9.405

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

morten jønsson skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

:mrgreen:

@ Morten

Du kender mig åbenbart alt for godt - det er jo en af mine favoriter TAK :D

@ John

Udover at LH's tider naturligvis er offentliggjort, så er svaret at godkendelsen ikke indeholder nogen tidsbegrænsning.

Men det er uundgåeligt at lægge tidsbegrænsning ind i det endelige banereglement, som forventes godkendt meget snart, og så skal vi igennem en langsommelig procedure fremadrettet for at få gennemført ændringer. Derfor er det faktisk ret vigtigt at ramme nogenlunde nøjagtigt første gang.

Ser man på statistiken ovenover fra sidste løb så er det jo åbenlyst at lægge grænsen på 11 sekunder for biler og 10 sekunder for motorcykler. Og da hverken vi eller tilskuerne vil undværre biler som Lars's på banen kan vi supplerer med en showklasse med tider ned til 9 sekunder. Altsammen gældende for 4-0-2 meter. (Damn det er bare træls at man ikke kan skrive den officielle strækning for dragrace og streetrace uden der kommer den der banned meddelelse - kan Jacob og moderatorerne ikke se på det ?)

Når vi har afsluttet løbet nu på lørdag i Holeby har vi også et godt udgangspunkt for at foreslå tidsbegrænsninger på 201 meter distancen.

For dem som vil lege videre med statistikken findes ALLE ca. 500 tider fra Sindal her http://www.dhbchallenge.dk/home/index.p ... Itemid=105

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hartvig skrev:
Hej Ravn,

Her er min private email: henrik@racetiming.dk

Og min MSN er peugeot406xs@hotmail.com

Her er du velkommen til at fortsætte din tilsyneladende ustoppelige og ukonstruktive "Jeg kan bare ikke snuppe ham Hartvig" kampagne.

Og jeg skal med glæde besvare hver eneste spørgsmål i nøjagtig samme ånd og tone som du måtte vælge - seriøst som useriøst.

Kaunas-AaB 0-2 kl. 07:28 28/8

/Hartvig

Helt ærligt Hartvig så tror jeg ikke at der er så meget mere at sige i denne sag, du kan åbenbart bare ikke svare for dig, andet end alt dit sædvanlige udenomssnak – men husk en ting; så længe du bruger dette forum til at fremprovokere reaktioner så vil du også få dem…

Vi ses til dit næste hamskifte, brormand…:wink:

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Ravnen skrev:
Helt ærligt Hartvig så tror jeg ikke at der er så meget mere at sige i denne sag, du kan åbenbart bare ikke svare for dig, andet end alt dit sædvanlige udenomssnak – men husk en ting; så længe du bruger dette forum til at fremprovokere reaktioner så vil du også få dem…

Jeg er sgu en frisk fyr med masser af humor - hvis du gider stille dit spørgmål igen pænt og ordentligt, så skal jeg svare dig tilsvarende pænt og ordentligt :coffee:

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hartvig skrev:
Ravnen skrev:

Jeg er sgu en frisk fyr med masser af humor - hvis du gider stille dit spørgmål igen pænt og ordentligt, så skal jeg svare dig tilsvarende pænt og ordentligt :coffee:

/Hartvig

Godt så…

Hartvig… sidste år til vores møde om samarbejde imellem arrangører udtalte du, at du ikke ville lave løb for ”fortabte dragracere”, dette forårsagede en længere diskussion, da andre ikke ville udelukke disse kørere, her et lille år efter, afholder du så et arrangement hvor netop en fortabt dragracer får lov til at deltage og ikke nok med det, så ”sælger” du tilmed det arrangement bagefter på det faktum, hvad er årsagen til denne kovending? Og tror du at sådan en handling borger for et godt samarbejde?

I denne forbindelse spørger jeg dig også om det er smart at vaske hænder i dine tilladelser, når det i den grad er tvivlsomt hvad politiet ville gøre hvis de fandt ud af hvad der virkeligt foregik, dette bl.a. set i kontekst med et berygtet DASU brev. En af de ting der blev talt om på nævnte møde var der fra anden side blev arbejdet på at under de rigtige og ærlige forudsætninger at skabe mulighed for disses bilers deltagelse, kunne det tænkes at ved ukritisk at lade 9 sek. biler og som derfor ifølge DASU kræver kraftigere sikkerheds foranstaltninger, køre alligevel, kunne komme til at ødelægge dette arbejde?

Streetrace og Dragrace sporten er vores alles sammen, vi har før set hvad egocentrerede og ligeglade arrangører kan ødelægge (Race-X), vi har ikke ”råd” til mange flere af disse episoder hvis Sporten skal overleve, så ja, jeg tillader mig at være kritisk.

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 200 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time