Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 maj 2025, 04:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Vi fik at vide en del gange at politiet stod og tjekkede alt da vi kom (dog var der ingen problemer da vi kom kl. ged om natten dog! havneren havde set dem da han kom og andre havde også, men hvad med under DHB? vi fik at vide at SBI og politiet bare ventede på at vi sku starte motoren så ville de komme og tjekke os, men hvis vi lod være med at starte den kunne de ikke gøre os noget. fint nok, men var der nogen der havde problemer INDE på vandel. for jeg forstår ikke noget af den skræmmekampange der. vil mene at der ikke var problemer med kørerene sidste år, de problemer der var sidste år var tilskuere der ræsede rundt hele natten. og vi fik også at vide at politiet ville tjekke alt på vejen ud, men der så vi ikke andet end en af de møgtavlige fotovogne, men hvad havde politiet forestillet sig at få af billeder med den? der var så stiv en kø at man max ku køre 40!!! de er og bliver til grin!
som sagt og skrevet så mange gange... fang dog nogle RIGTIGE forbrydere der skyder folk, laver røverier og vold.

venlig hilsen Lasse

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Ja... Jeg havde jo ikke allene SET dem men måtte også blære mig med mit motorrum til dem!!!

Køen ud fra pladsen var katastrofal langtsom. Gennemsnitsfart var nok kun lige over 10 kmt. Jeg måtte forsøge at file på min metalkobling i noget der ligner 8km... Det var ikke så skidt skægt!!! Holdt pause under vejs og så flere deltagerbilen køre forbi - Bla. mr. 12.998! :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
de var latterlige, har skrevet mine oplevelser i tv2/dhb tråden, så skal nok spare jer for turen en gang til... Vi tog dog den uofficielle rute hjem og slap stort set uden kø. :P

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Efter jeg havde talt med dig, lasse, smuttede jeg op til min bil og begav mig undervejs. Ledte febrilsk efter kontrollører, da jeg i min 2 km gå tur op til min bil længst væk fra banen, ikke så køen mod udgang rokke sig en mm... Fandt heldigvis en, der kunne fortælle mig, at de netop havde åbnet udgangen længst væk, dvs lige ved min auto, jessør, perfekt. Jeg holdt max i kø i 1½ minut for at komme ud af et t-kryds. Står i skærende kontrast til de 45 minutter det tog at komme ind på pladsen! Så heldigvis for mig var der åbent den anden vej, surt for de der ikke nåede at opdage det... Flere havde set lyset, blandt andet en gut i en bil med 4, der spurgte om jeg havde noget joint-papir de kunne låne... Jeg havde desværre opbrugt samtlige mine pakker i køen på vej ind på pladsen :wink:
Daniel.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Saab-Daniel skrev:
jeg havde noget joint-papir de kunne låne... Jeg havde desværre opbrugt samtlige mine pakker i køen på vej ind på pladsen :wink:
Daniel.

Daniel, som din far og mentor er jeg nødt til at bede dig om at stoppe med at ryge jointpapier.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
du bliver squ så mærklig af det....eller var du det i forvejen?? :roll: :lol: :lol: :lol:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

hehe, ok "farmand", men er helt tosset med det pergament :)
Politiet fik i øvrigt også pænt travlt med at komme om til den anden udgang da den blev åbnet. Jeg tror jeg var bil nummer 20 der kom ud, og umiddelbart inden jeg kom helt ud, blev vi passeret af en politibil... Godt de "holder" styr på os, ellers kunne arrangementet jo løbe helt over gevind... *host*
Daniel.

Titel:
ja det er fint politiet får lov til at være tilstede..... ellers er det ikke godt at vide hvordan sådan en flok knallertbøller, med golfer som jer, kunne finde på at te jer! hvis politiet er så forkerte på den er der andre lande i skulle prøve at besøge.... der er også andre lande hvor flabet opførsel har konsekvens! bliv voksne!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Haha, jeg syntes politiet skal være tilstede, men at de skal opføre sig som mennesker også. Hvad skal trusler gøre godt for?
Og forresten er det så fedt med sådan en udtalelse fra "gæst"... tak
Daniel.

Titel:
Mester Medlem

Havde slagterens stunt nu gået galt med de her personer på fronthjælmen havde folk kun kunne brokke sig over at politiet ikke skred ind i tide... Ja faktisk ville det jo være politiet der havde ofrene på samvittigheden ville nogen jo mene! Mener nu at det er på sin plads at stoppe sådanne dumheder - måske endda kombineret med en brændert.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Jep, syntes jeg også lyder yderst fornuftigt... Og en fotovogn kan de også godt stille op for min skyld, men at begynde at hive biler ind på række for syns-tjekke dem er jo en forholdsvist hurtig måde at slå arrangementet ihjel på...
Daniel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time