Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
Hvorfor der skal bruges firewall ved twin engine http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=14185 |
Side 1 af 1 |
Forfatter: | JPP [ 04 nov 2005, 13:44 ] |
Titel: | Hvorfor der skal bruges firewall ved twin engine |
Twin engine i golf, hvor den bagerste motor går i brand... http://www.lamstraal.nl/films.php?id=2027 |
Forfatter: | mh [ 04 nov 2005, 14:55 ] |
Titel: | |
lige så gode til at lave slange forbindelser som til at kigge i kalenderen ![]() ![]() ![]() PS:17/6-2005 var en fredag ![]() ![]() |
Forfatter: | HenrikGM [ 04 nov 2005, 15:16 ] |
Titel: | |
Tja, den brænder ikke så voldsomt hvis nogen gad gøre arbejdet færdigt første gang. Hvis den ikke kan slukkes med 10 brandslukkere, så er der nok en brændstofpumpe der har permanent 12volt, mon ikke. Men trods sådanne billeder, så er der stadigt folk der sætter T.hansen spændebånd, på glat kobberrør, med en slange der ikke er godkendt til bensin, og knokler en stor pumpe på gerne skruet op til det dobbelte tryk. Men synd for bilen. Det kunne have været en fin bil, hvis de ellers gav lidt mindre mellemgas, satsede lidt mindre på publikum og istedet lavede skidtet færdigt i 1.hug. Istedet er det vist "en OM´er" ![]() |
Forfatter: | mh [ 04 nov 2005, 20:36 ] |
Titel: | |
HenrikGM skrev: Istedet er det vist "en OM´er"
![]() ![]() ![]() ![]() |
Forfatter: | Saab-Daniel [ 05 nov 2005, 16:02 ] |
Titel: | |
Ja, det er flot lavet... Måske man også liiiige skulle have kørt den lidt ind samt testen den, INDEN man lod 75 personer stå i tæt kreds omkring den... Måden den motor hopper og danser på bag i bilen, er da også direkte sindsygt! Daniel |
Side 1 af 1 | Alle tider er UTC + 1 time |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |