læg mærke til ladetryks uret
Toyota corolla 4agze turbo 0-240
Redaktør: Moderatorer
- johan o r
- Senior Medlem
- Indlæg: 474
- Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
- Geografisk sted: Vejle
Toyota corolla 4agze turbo 0-240
Senest rettet af johan o r 08 dec 2005, 21:40, rettet i alt 1 gang.
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
- johan o r
- Senior Medlem
- Indlæg: 474
- Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
- Geografisk sted: Vejle
Spec på bilen,
4agze (bigport) med en T3 turbo, 2,5" udstødning m. onetwo pipe
Std. 4agze ECU, LM-1, mf2 m. 2 380ml dysser.
HKS filter, IC fra en Mercedes clk kompressor, 2,5" rustfritrk rør.
GTI gearkasse
ikke god med mange heste..
4agze (bigport) med en T3 turbo, 2,5" udstødning m. onetwo pipe
Std. 4agze ECU, LM-1, mf2 m. 2 380ml dysser.
HKS filter, IC fra en Mercedes clk kompressor, 2,5" rustfritrk rør.
GTI gearkasse
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
Ok, så er den også presset ret godt, må jeg sige... Men ok, de kan levere den slags hypper, men så heller ikke så meget mere... Airresearch er i øvrigt det samme som Garrett. Lidt vildt at han kan tage den til 240 på den tid, med så få heste...! Er vi sikre på den optagelser er god nok, eller hvad?
Daniel.
Daniel.
- johan o r
- Senior Medlem
- Indlæg: 474
- Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
- Geografisk sted: Vejle
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
prøv at chek spedometer.... heller ikke sikker på køberen bliver glad for det!
har kigget lidt og LYTTET lidt til EGONs ae86. den har nok tættere på 500hk end den her på videoen har på 300... ser og lyder en del anderledes, den bliver trukket til 240kmt... ærlige altså! sådan er der så meget... MVH. søren PS. næste gang bilen er på rullefelt, var en god lejlighed til spedokontrol?
har kigget lidt og LYTTET lidt til EGONs ae86. den har nok tættere på 500hk end den her på videoen har på 300... ser og lyder en del anderledes, den bliver trukket til 240kmt... ærlige altså! sådan er der så meget... MVH. søren PS. næste gang bilen er på rullefelt, var en god lejlighed til spedokontrol?
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Mon ikke der er sat lidt for små dæk på?
Tror speedoemteret er lidt vel optimistisk der.
Har prøvet en 4AGZE maskine (Den fra hjemmesiden) i en gammel rolla, og der vil jeg ummidelbart vurdere af verden fiser forbi i et noget højere tempo v. samme speedometervisning.
Har i tjekket hvad fejlvisningen egentligt er?(ægte km/t)
Tror speedoemteret er lidt vel optimistisk der.
Har prøvet en 4AGZE maskine (Den fra hjemmesiden) i en gammel rolla, og der vil jeg ummidelbart vurdere af verden fiser forbi i et noget højere tempo v. samme speedometervisning.
Har i tjekket hvad fejlvisningen egentligt er?(ægte km/t)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
