HJÆLP, en kunde bør mentalundersøges !!!

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
xxblade
Mester Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
Geografisk sted: Jylland

HJÆLP, en kunde bør mentalundersøges !!!

#1 Indlæg af xxblade »

Hej,

Har i dag modtaget en mail fra en kunde som har bestilt og fået leveret dæk, helt efter planen.

teksten er som følger:

Jeg fik med glæde mine nye dæk i fredags, den 30/6 men men
min pæne lampe, som stod i indkørslen var kørt ned af fragtmændene !!!!!

Den forventer jeg kan blive erstattet af jer??

Svar udbedes snarest !

venlig hilsen

Tommy Hansen


HJÆLP, hvad svarer jeg sådan en som ham ???

Jeg kæmper med hvert eneste gram af min krop for ikke at ringe ham op og så give ham det glatte lag........hvad fa..... regner han med ???

Når min post i morgen påkører min nye bil, skal jeg så kontakte den lokale avis, banken, Told&Skat og Bilka for at bede dem dele skaden da de alle har sendt post til mig den pågældende dag.


Den går direkte ind som en nummer et på min"vanvittige mails" liste, og jeg tror vi skal regne med at den nummer et position er sikker i mange år frem.
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed

SLOW EYES WILL KILL YOU
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 27 mar 2005, 23:33
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#2 Indlæg af Wankel »

Billede
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#3 Indlæg af duckstar »

Alene antallet af udråbs- og spørgsmålstegn viser jo klart at manden ikke fatter en bjælde. Forretningsdrivende som du er, svarer du ham selvfølgelig pænt, at han skal kontakte fragtmand X på telefonnummer XYZ.
Vh. Anders
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#4 Indlæg af Havneren »

Fint billde!!! :lol: :lol: :lol:

Lige præcis - Be ham kontakt den ansvarligt - Altså fragtmanden.

V/h Chr
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Indlæg: 591
Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Geografisk sted: Slagelse

#5 Indlæg af Staalanden »

Hahaha hold kæft en knaldskalle.

Men som duckstardeluxe og Havneren skriver, så er det den eneste rigtig måde at gøre det på.
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#6 Indlæg af møffe »

LOL.... den er sq go... humor har manden sq. selv om hans lille gårdlampe liger er blevet krypling. send ham et godt brugt dæk på efterkrav sammen med nummeret til fragtfirmaet... bare sådan for at lade ham forstå i har samme humor.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Indlæg: 482
Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
Geografisk sted: Nordvestjylland

#7 Indlæg af Ole.. »

Hehe.. Det kunne jo være, at manden simpelthen tror at det er din egen fragtmand, som er ansat i dit firma. hehe selvom den er langt ude. Forklar ham at du desværre ikke kan tage ansvaret for hvad andre firmaer laver af ulykker, og giv ham de oplysninger han skal bruge for at kontake de ansvarlige :lol:
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Indlæg: 679
Tilmeldt: 26 mar 2004, 14:30
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#8 Indlæg af FiatNørden? »

jeps the UPSguy ;)
Mads
Indlæg: 1
Tilmeldt: 07 jul 2006, 15:29
Geografisk sted: Fredericia

#9 Indlæg af Mads »

Skyd ham 8)
206 GTi
Besvar