kik på NaaKéns hj side.. der står der hvor mange HK den har. men 3Bar og 800hk er over målet. men den yder skam ganske godt. det er jo da nok til at komme under 10sek på en Qmile
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
og det med 800hk tvivler jeg ikke så meget på da jeg så den til DHB i 2001 , og der gik den pænt i tomgang (med 575hk), hvorimod den gik foruroligende højt til sidste møde på holeby (med en meget hårdttunet lyd ala Brop-Brop-Brop med 2000 rpm)
så vidt jeg husker er det meste af det der bliver snakket om ang den "grønne" bare noget nogen har hørt fra en nogen kender.. jeg har hørt et par cossier med 400hk og de siger skam også en del.. men så vidt jeg ved og har hørt så har den IKKE 800hk og da slet ikke med 3bar. den blå i norge (WRC ESC COS) køre med 2,4+bar (kan altså ikke lige huske precis hvor meget til dem der går meget op i det) og den yder over 800hk på anders-and benz.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
hvordan stiller du lige en ligning på effekt op på lyden af bilen? jeg har da set en del HØJT ydende biler der mere eller mindre intet siger. og ser dagligt vores kulørte venner og små drenge ræse rundt i biler jeg nærmest ku køre fra på cykel, på trods af den høre skad deres biler forårsager...
Ha ha, det er sgu rigtigt Yugo. Sådan en gammel tre-tyrker-i, med Remus og KN lyder jo som om den har 400 hk (og tit med en chauffør der fører sig frem, som om den har 400..)