STJÅLET.: Toyota Supra MKIII - Sort

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

STJÅLET.: Toyota Supra MKIII - Sort

#1 Indlæg af LasseW »

Der er sq nogle der løb med min bil igår :damn: Bilen blev stjålet fra Gentofte stadion kl 16

Her er et ældre billede af bilen, den er siden blevet sænket og fået et andet bagskørt samt grønne bremseklodser.
Reg nr. XP35115

Findeløn gives, og tak for hjælpen indtil videre
Kontakt på lasse@hjulspin.dk eller 30759110
Vedhæftede filer
supra.jpg
supra.jpg (57.86 KiB) Vist 3425 gange
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#2 Indlæg af duckstar »

Sur forpulet røv. Har selv prøvet det - min importerede nu solgte Uno Turbo - ret sjælden Racing model af allersidste årgang var en dag væk foran min hoveddør. Så jeg kender den følelse du nu har. Derfor vil jeg straks holde et vågent øje i hele Københavnsområdet, men bor på Amager så her skal jeg gøre en ekstraordinær indsats
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

#3 Indlæg af LasseW »

Så er Supraen dukket op igen, den blev fundet i lyngby med en motorbrænd og er pt. hos politiet til eftersyn for fingeraftryk osv.

Tak for hjælpen, jeg er ret sikker på det har været danmarks mest eftersøgte bil, bort set fra hos politiet som det lykkedes og fucke efterlysningen totalt op

mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
FALFA
Senior Medlem
Geografisk sted: tæt på kbh
Kontakt:

#4 Indlæg af FALFA »

virkede din efterlysning (fik den via sms). eller var det politiet der fandt den?
Helre lave det selv til dobbelt pris, og halvt så godt, end at købe færdigt.
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

#5 Indlæg af Supra_Jorn »

LasseW skrev:Så er Supraen dukket op igen, den blev fundet i lyngby med en motorbrænd og er pt. hos politiet til eftersyn for fingeraftryk osv.

Tak for hjælpen, jeg er ret sikker på det har været danmarks mest eftersøgte bil, bort set fra hos politiet som det lykkedes og fucke efterlysningen totalt op

mvh Lasse

Det gør mig ondt Lasse, jeg ved hvor meget tid du har brugt på den bil, men jeg håber du snart får den ud at køre igen.
(Egon ligger inde med 4-5 2JZ-GTE motorer)
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Besvar