| Powerforum http://www.powerforum.dk/ |
|
| Hvem vil splejse om en Volvo ? http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=19417 |
Side 1 af 2 |
| Forfatter: | Hartvig [ 08 dec 2007, 17:11 ] |
| Titel: | Hvem vil splejse om en Volvo ? |
Jeg tror at denne Volvo kunne deltage i clubrace med en reel vinderchance - naturligvis afhængig af chaufføren. Annonce: http://www.garaget.org/annonser/?view=100728 Alle billeder: http://kuvablogi.com/blog/5626/10/0/ Pris 25.000 Euro - eller 4 mand som hver investere 50.000 Dkr. At hente den i Finland kan vel ikke koste alverden og så evt. et rallysyn på dytten - så kan den også køre klubrally og hillclimb. /Hartvig |
|
| Forfatter: | lqs [ 08 dec 2007, 17:29 ] |
| Titel: | |
ja... hvis rallybilen kan køre hillclimp... kan den her jo passende køre streetrace!http://snowfreaksracing.com/UntitledFrameset-19.htm MVH. søren |
|
| Forfatter: | Hartvig [ 08 dec 2007, 17:39 ] |
| Titel: | |
Hi Søren, Faktisk burde den også kunne køre streetrace hvis "vi" vil acceptere rallysynede biler - egentlig en spændende tanke Jeg kan ikke ikke rigtig gennemskue om Volvo er sat op som bane eller manøvre bil ? Umiddelbart gætter jeg på banebil ? Derimod hører din snowmobil vist hjemme i dragracing /Hartvig |
|
| Forfatter: | lqs [ 08 dec 2007, 17:42 ] |
| Titel: | |
hvis du læser reglerne for RALLYSYN vil du se at der står at biler til accelerationsløb (dragracing) ikke kan rallysynes! den svenske bil er angiveligt helt alm synet....! MVH søren |
|
| Forfatter: | Hartvig [ 08 dec 2007, 18:11 ] |
| Titel: | |
Endnu en lille detalje der kan arbejdes med - vi skal da have ændret den regel så den også omfatter biler som benyttes til accelerationsløb Gu' ved hvad det vil koste at tage den hjem og få den indregistreret som gadebil ? /Hartvig |
|
| Forfatter: | lqs [ 08 dec 2007, 18:25 ] |
| Titel: | |
20000kr max! altså hvis du vælger at indregistrere den som andre hurtige streetrace biler i DK.... MVH søren |
|
| Forfatter: | Hartvig [ 08 dec 2007, 18:30 ] |
| Titel: | |
Hi Søren, Dytten er jo fra 1984 så det skulle vel ikke være helt umuligt at få den alm. dansk synet og indregistreret som den står ? Med et par slicks tror jeg den kunne blive rigtig sjov /Hartvig |
|
| Forfatter: | lqs [ 08 dec 2007, 18:41 ] |
| Titel: | |
lovligt synet.. altså som i rigtigt synet? eller bare synet? eller bare med stelnummer der passer sammen med reg. attest/plader? MVH søren PS. det var den 2000hk ford consul jeg mente kunne komme til dk og få plader på for 20.000kr! |
|
| Forfatter: | Hartvig [ 08 dec 2007, 19:02 ] |
| Titel: | |
lqs skrev: lovligt synet.. altså som i rigtigt synet? eller bare synet? eller bare med stelnummer der passer sammen med reg. attest/plader? MVH søren
PS. det var den 2000hk ford consul jeg mente kunne komme til dk og få plader på for 20.000kr! Vildt /Hartvig |
|
| Forfatter: | HenrikGM [ 08 dec 2007, 21:46 ] |
| Titel: | |
Hartvig skrev: Hi Søren,
Dytten er jo fra 1984 så det skulle vel ikke være helt umuligt at få den alm. dansk synet og indregistreret som den står ? Med et par slicks tror jeg den kunne blive rigtig sjov /Hartvig Hartvig; Nu er jeg jo gammel volvo mand(nørd vil nogen kalde det Med de stumper der er stoppet i den vil den køre pissegodt. Der er bare lige en stribe ombygninger som Volvo ikke vil godkende til gade, jvnfør "endast tavling". Wattlinket går ikke. Fjederbenene og bremserne i for. Skiverne i for. Centermonteringen. Krængningsstabilisatoren etc.etc. Og hvis motoren er lavet bare nogenlunde, så overstiger den den maxeffekt du kan få karrossen godkendt med. Altså: Skal bilen synes så er der måske mulighed for et rallysyn(de regler er jeg ikke nok inde i til at kunne bedømme det), men et almindeligt dansk syn foretaget efter lovens forskrifter vil aldrigt finde sted. Skal bilen synes i DK, så skal du have fat i en blind synsmand. Mange af delene er kopier af GrpA delene. Bagtøjet er alubagtøj med camber(!!), og snuppet direkte fra en banebil. |
|
| Side 1 af 2 | Alle tider er UTC + 1 time |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|