Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 jul 2025, 14:09

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 sep 2012, 21:20 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2010, 20:46
Indlæg: 24
Geografisk sted: Vejrup
29/9 afholder vi det fjerde og sidste løb. Derfor er det vigtigt, at der kommer så mange som muligt til dette arrangement, så vi én gang for alle kan vise Esbjerg Kommune, hvor stort behovet for en bane er.

Udskriv plakaten og hæng den op på dit arbejde, din skole, dit pizzaria, dit fitness center - Hæng den over alt!

Plakat i farve: https://www.facebook.com/groups/20680806612/10151232485206613
Plakat i sort/hvid: https://www.facebook.com/groups/20680806612/10151232485661613

_________________
Mvh Simba-Striben
Striben-esbjerg! Stedet hvor det sker!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 sep 2012, 10:51 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
håber i starter til tiden. Vejrudsigten tillader vist ikke at vente for meget, men det kan jo ændre sig.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 sep 2012, 21:22 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Der var da mulighed for at få kørt nogle træk, og rimeligt tør asfalt i starten.

Et spørgsmål; Nogen der ved hvor lang banen var?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 okt 2012, 09:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
Indlæg: 116
Geografisk sted: Ribe, Danmark
HenrikGM:

Jeg tænker det samme, efter sigende skulle den være 201m men synes vi kørte længere denne gang.

_________________
MVH Christian


1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 okt 2012, 15:47 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.

Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.

Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 okt 2012, 17:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
Indlæg: 116
Geografisk sted: Ribe, Danmark
HenrikGM skrev:
Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.

Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.

Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.


Ja det er jo svært at vurdere, selv fra rattet..
Jeg kom noget længere ud i 4. gear denne gang end sidst, kørte langsommere, havde ca 200hk mere denne gang.

Men grebet var virkeligt dårligt, men hvad havde man regnet med på en kold fugtig dag.
Jeg havde store problemer med greb, selv i 2.gear og havde da kun 8 psi i mine ET street.

_________________
MVH Christian


1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 okt 2012, 21:57 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
der er kørt efter DASU regler = max 201m.
der er vel ikke noget at undre sig over?
KWD har jo flere gange kørt meget stærkere på kold og våd asfalt.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 okt 2012, 16:26 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Kedde1980 skrev:
HenrikGM skrev:
Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.

Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.

Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.


Ja det er jo svært at vurdere, selv fra rattet..
Jeg kom noget længere ud i 4. gear denne gang end sidst, kørte langsommere, havde ca 200hk mere denne gang.

Men grebet var virkeligt dårligt, men hvad havde man regnet med på en kold fugtig dag.
Jeg havde store problemer med greb, selv i 2.gear og havde da kun 8 psi i mine ET street.


Ja, så det godt, dog var du en af dem der havde mest greb.
Synes de så ud til at være hårdere pumpet end 8psi.

Vi var lige ovre forbi og se på hvorfor du stod så "godt" fast som du gjorde, relativt ifht resten af feltet dog.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2012, 19:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
Indlæg: 116
Geografisk sted: Ribe, Danmark
Henrik GM:

Måske snyder det lidt når det er 17" istedet for 15" mht lufttrykket og dækhøjden, og jeg skal da ikke udelukke at min 25kr's dæktryksmåler fra skrald-hansen kan være lidt ved siden af.

Du må lige gøre dig bemærket næste gang du ser mig/bilen, det kunne jo være rart lige at få sat ansigt på dem man skriver med herinde :-)

_________________
MVH Christian


1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2012, 23:07 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
Over 200 km/t på 201 i gadebiler på gadedæk på våd kold vej ?

Lyder meget underligt.

Jeg kørte 6,6 sec. på Mosten og kun 176 km/t, hvilket jo er pænt hurtigere ET end hvad der er blevet kørt i Esbjerg

Men, man ser jo ofte at "langsomme" ET tider kører hurtigere over stregen, da de har længere tid at accelerere i når de først kommer igang, men har tabt det hele på 60 fod

Har set en del timeslips hvor min modstander kørte en del hurtigere end mig over stregen, men alligevel tabte løbet på tid.

Et eksepel er Kiesa på DHB i år, over 240 km/t med midt 11 sec. tider, vi kørte 218-222 km/t og midt 10 sec.tider

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team