Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 15 jul 2025, 22:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 okt 2008, 19:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Indlæg: 131
Geografisk sted: Randers
JDJ skrev:
Tror også det er tryk røren der lamer, det er det i hvertfald på mange af dem, det holder op når man skifter plastikrørene og til nogen i stål :D


det gør det så ikke.. jeg har 2,5" RF trykrør. ingen plastik diller daller.

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73188


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2008, 11:48 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Kws skrev:
det ikke det er fordi den er for lille..

min G4 1.8T den hvæser os helt sygt når den får fuld pedal..

jeg kører med komplet 2,5" rustfri på min, kun med 400cellers racerkat og gennemstrøms bagpotte. fra supersprint.

så tror bestemt ikke det er fordi den er for lille. blot en slidt turbo måske?? da min kammerats A3 med samme setup ikke hvæser. hans bil har kørt 160k. min har kørt 209k


Med standard turbo? For så det måske den der siger sådan?

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 okt 2008, 11:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Indlæg: 131
Geografisk sted: Randers
yes standard turbo. dog snart upgrade. har det hele til at ligge..


er blot i tvivl om de dyser jeg har købt. det er fra en Audi TT.

de er lidt kortere end de dyser jeg har i nu.

men har købt en anden dysebro som jeg skal have lavet om..

går ud fra at det passer sammen så :D

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73188


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 okt 2008, 16:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 feb 2007, 22:30
Indlæg: 109
JerrilD skrev:
BANDIT skrev:
Runesm skrev:
Kws skrev:
det ikke det er fordi den er for lille..

min G4 1.8T den hvæser os helt sygt når den får fuld pedal..

jeg kører med komplet 2,5" rustfri på min, kun med 400cellers racerkat og gennemstrøms bagpotte. fra supersprint.

så tror bestemt ikke det er fordi den er for lille. blot en slidt turbo måske?? da min kammerats A3 med samme setup ikke hvæser. hans bil har kørt 160k. min har kørt 209k


Tror du ikke det er dit tryksystem du kan høre hvæse ;)

Det er ekstremt udpræget på chippede 1,8t'ere hvis man kører bag ved sådan en der bliver skudt af, man er ikke i tvivl :)


Nu er det vel sjælden man ligger bag sådan en :grin:


:rock: :grin:




men så har i sgu lånt en bil, fordi det bliver ikke med en Fordson i kommer foran. :coffee:


1.8T maskiner hvæser en hel del, både i en standard potte og i en gennemstrømningspotte

mvh

Martin


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team