Upload evt. en tegning af hvordan du har monteret.
Som jeg ser forholdene og altid forudsat begge slanger monteret:
1) Bleedes ingen, er ventilen altid lukket, MEDMINDRE dit modtryk i manifold overstiger fjedertryk. Så åbner den selv.
2) Bleeder du den nederste og ikke den øverste, sker der stadig ingen ting. Ventilen er stadig lukket MEDMINDRE dit modtryk i manifold overstiger fjedertryk + (ladetryk - bleed).
3) Bleeder du den øverste og ikke den nederste, styrer du hvor meget ventilen skal åbne efter grundlandetrykket (f.eks. dine 0.2 bar, lyder dog lavt).
4) Bleeder du begge to, styrer du hvor meget ventilen skal åbne efter grundladetryk som du kan hæve ved at bleede den nederste. Her vil jeg bleede den nederste mekanisk og den øverste elektronisk/magnetventil.
Herudover er der nogle fordele/muligheder med to udtag i forhold til hvor der trækkes slanger fra.
F.eks. hvis der tages vakuum fra indsugningsmanifold til undersiden, og bag gasspjældet til oversiden, så bør man alt andet lige få lukket WG øjeblikkeligt ved gearskifte.
Mvh Jakob
|