AE86 med modificeret turboladet 4agze motor. ca. 340Hk og Fisk NM. ved 1,4 Bars ladetryk.
Jeg bruger rigeligt benzin

Ved 7000rpm, en AFR på 12,5 og 55 PSI's benzintryk har mine 365ml dysser en DutyCycle på 100% og er makset totalt ud!
Så pt. en 7 - 10km ved "normal" kørsel. og mellem 4 - 6km når den køres som den skal
Motoren som den står nu:
- 1600cc 4agte
- 8.0 - 1 Kompression
- Lave 145hk's agze stempler
- Total seal stempelringe
- Honet blok
- Slebne ventiler og fræste sæder
- Glacier RACE krumtapslejer og hovedlejer
- Ny 42mm krumtap
- Planslebet topstykke som motorblok
- Krumtap, svinghjul triggerhjul, kobling og trykfod
afbalanceret.
- 2mm COMETIC Ståltoppakning
- ARP Topbolte
- ARP Svinghjulsbolte
- Exedy Stage 2 racerkobling
- Exedy Stage 3 trykfod
- T-vis mellemstykke afmonteret og manifold ændret.
- Modificeret gasspjæld
- Hjemmelavet Turbomanifold
- T3/T4 TOP Kina Turbo
- Frontmonteret intercooler
- 3" Udstødning
- Megasquirt extra motorstyring
- MSD DIS Tænding kombineret med Toyota DLi ignitor
- HKS SSQV Blow off ventil
- 13 Rækkers Oliekøler