Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 maj 2025, 12:44

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: ..
Indlæg: 01 nov 2009, 14:40 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006, 19:24
Indlæg: 784
Geografisk sted: Sønderjylland
uno skrev:
hvis du har stort kølebehov på bilen er det at foretrække luft løsningen.
luft temp i fronten -hvis du kan få plads er koldere end vand fra køleren og det er den temperaturforskel der køler din olie.
men ja har du 2 kølere til at sidde og skygge for hinanden kan vandløsningen være at foretrække.


Tror det enden med en vandkølet

_________________
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2009, 08:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 dec 2009, 21:44
Indlæg: 13
Geografisk sted: Skovlunde
106 rallyen har det også, har det bygget i min AXer.

der sidder det i en bøf ved filtret. På min kræver det dog kortere filter.

Har monteret et billigt biltema oiletemp. Instrument, og ved normal kørsel ligger den 80-85gr. Når man gir normal gas og acc stiger den ikke voldsomt, men ved konstant motorvejskørsel kan den godt gå op på 110gr. når den får lov at arbejde. Men vandtemp stiger kun lidt.

_________________
Mvh Tony

Billede- AX GTI - 1,6 8V :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team