knaster er et bredt område, som jeg slet ikke tør "rådgive" på
kan kun referere til egen erfaring,
jeg vil dog råde dig til at styre uden om omslebne knaster
jeg ville læse lidt på nettet ang. knaster, der er bla.
www.club4age.com
www.mr2oc.com
sidstnævnte er en kæmpe side med over 50.000 brugere,
hvoraf mange kører aw11,
det er dog amerikanere så du skal ikke tro på alt de siger
ang kompression, hvad er spørgsmålet,, ?
hvis din motor er med 42 mm krumtap (plejlsøler) kan du bruge stempler fra en "140 hk non-tvis motor" de er vist de højest komprimerende std. stempler, med 10,5:1
men hvis dit mål er 150-160 hk, er det spild af tid og penge.
hvis du har en ms, ka du nok med den tvinge et par hk mere ud af motoren også.
håber jeg ikke har vildledt, og mon ikke der er andre 4a guruer herinde der ka byde ind med svar.
du skal da ikke beklage du spørger, det er nærmere dem der bygger uden at spørge der brde beklage
der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar