Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 12:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 sep 2002, 16:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 134
Jeg har en Golf 3 1,8 hvor jeg er ved at montere kompressor på. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at lave en ændring mere!
Jeg læste her på siden om at få drejet materiale af svinghjulet. Men hvad vil det betyde for motoren?? Mere omdrejningsvillighed, og dermed måske en mere racepræget motor eller hvad???

Eller også har jeg tænkt på at skifte knast. Men vil det være noget ved på en trykladet motor?? Og skal man vælge en knast med et højt antal grader, da der jo også er kompressor på og vel så bundtræk nok???

Jeg påregner kun at lave den ene af modificeringerne. Men hvilken være bedst/billigst/lettest??? Eller vil det ikke være pengene og slidet værd??

\Krill


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2002, 22:41 
Med kompressor + knast opnaar du synergi, dvs. baade bedre bundtraek og topeffekt. brug 288 gr til gadebrug. trykket vil sikkert falde efter mont af knast pga bedre flow. glem svinghjulet, brug heelre pengene paa en god kobling, det vil du faa brug for!!
Perhttp://www.racetec.dk


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team