----->>>>>
Kristian T
Jeps det koster, har lige fået en mail fra Christian Fra cmr....han mener det er mine stempler der er blevet presset sammen omkring stempelringene fordi jeg har kørt med ladetryk på mere end 0,5 bar.....:-/ :´-( Han har tidligere lavet to andre ludes med 275 & 235 hk, så det giver da stof til eftertanke. Hvormeget rabat giver han til hondafolket, fordi så kan det da nok være jeg skulle melde mig ind...Ved ikke om du ved at det faktisk er formanden Brians gamle prelude jeg har erhvervet mig og smidt turbo på.....hehe fandme fin vogn. Skal til at spare op til CMR regner med en bon på 10-15 kilo for udskiftning af stempler og justering af MF2-anlæg, hvis der da ikke også skal et andet tilskudssystem på.....går helt amok hvis det ikke er nok med MF2!!!

ham der har lavet det har virkelig ikke haft styr på det, sådan en nar, smed 30 kilo, og så virker det ikke engang, men har fået det lavet sort og uden forsikring af en baggårdsmekker så der er ikke meget at komme efter....Vi må se hvad der sker, men gider du lige finde ud af hvor meget rabat der er at hente?
Hondafreak.