HenrikGM skrev:
Spirillen skrev:
Vil også anbefale anden motorstyring, men man skal altså ikke forklejne K-jetten helt!
Den kan sagtens pilles ved så den bliver sjov, med diverse finurligheder, men spørg feks. der hvor du køber B21ET, både Kurt og Heino kører med ca 300hk på K-jet, Kurt svjh. ved 1,3bar og Heino svjh. 1,1bar.
Jeg ved med sikkerhed, at du kan få en god snak og nogle gode råd hos dem!
B21ET laver 165hk med IC, K-jet, v. 0,6bar, og alt der spiller max normalt.
B21ET skal moddes heftigt for at lave 300hk ved 1,1bar. Er du sikker på den ydelse? Det er jo næsten 150NA hk.
Hvordan blev den opnået, hvilke specs på motoren?
Korrekt at Kjet KAN blive sjov, men det er bare ikke noget man fikser "bare lige", hvis man også vil have kørbarhed, osv.
Jeg kender ikke alle specs på motorene, men jeg kan til gengæld se, at jeg har ladet forstå det er en B21, undskyld for det.
MEN det er altså B23ET de bruger, begge med portet 405 top m/overstørrelse ventiler, T5 knast, K-jet indmaden er "hjemmelavet" i sverige og der er gnistet ud i dyserne, så de kan levere nok.
Jeg kan ikke huske hvilke turboer der sidder på, mener det er T3/4.
Bilerne bliver jævnligt målt og justeret på deres eget rullefelt, så tallene er rigtige nok.
Kurt har iøvrigt haft bøvl med, at ventilsæderne falder ud?