De tror sgu' at det er guld. Det kan simpelthen ikke være så dyrt. Man skal jo primært bruge modulet og evt. føleren.
Et uorg. Bosch modul koster 400-500 kr. fra nyt - et EDIS modul burde på den baggrund koste max. 1000 kr. vil jeg mene. Men jeg skal blank indrømme at jeg ikke har prøvet, og man bliver jo til tider overrasket.
Jeg undersøgte en overgang priser på følere til takthjul og DIS tændspoler - nogen gange var huggerne sgi'sme dyrere end nye uorg. dele hos f.eks. Krogslund - det var lige morsomt nok synes jeg, og de var ikke til at stikke i når det kom til prisen, trods at jeg ku' købe nyt billigere.
Her til aften er der lige kommet en mail i MSnS gruppen om en der har fået EDIS-6 til at køre på en Landrover - så det skulle virke

.
Ang. takthjul, så har jeg en stak på vej igennem en standsemaskine gennem en kammerat - hvor langt de er aner jeg ikke, men jeg er godt klar over at takthjulet ikke er det vilde problem.
Har undersøgt muligheden for at hapse hjulet fra en anden bil - og en BMW er absolut en mulighed, omend det er lidt stort og tungt.
Pt. gør jeg dog ca. intet ved det, da jeg skal have lavet ilen først

.