Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 18:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 28 okt 2003, 17:43 
hej martin! kan du ikke prøve at citere derfra! (hvordan man ser på et tændrør at det kører med korrekt gab? det er jo det du tidligere i denne tråd har påstået du er i stand til!) ps. jeg har ingen forbindelse med nick. vil give dig ret i at den bil ofte har været defekt! men den har også haft mange (uerfarne) ejere! 2,2bar på sådan en motor er et godt eksempel!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 okt 2003, 23:24 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
tinasmartin skrev:
der gælder ca. det samme for ukorrekt tændrør som forkert justeret tændrør.....


farver (koder), sod aflejringer og dårlig motorgang..........

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2003, 09:41 
hej martin! nu skal du ikke tro at alle forfølger dig! men når du bestemt ikke har ret så har du ikke ret! du kan lave gabet så stort at gnisten faktisk ikke kan springe, eller lukke gabet så der ingen gnist er. i begge tilfælde vil tændrøret blive vådt (og måske sort)! hvordan du vil påvirke farven i anden retning ved kun at ændre gab er mig en sand gåde!!!!???? noget nyt om fordmobilen ?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 00:40 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
skal op og hente den imorgen :wink: :wink:

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 14:37 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2003, 14:55
Indlæg: 25
Nu er min motor ikke turboladet, men jeg har sådan nogle meget specielle tændrør der består af fire sideelektoder og en midter. Sideelektroderne når kun lige op til toppen af midterelektroden, de dækker den ikke eller sådan noget. Men der er dælme en gigantisk gnist på den. Så behøver man heller ikke eksperimentere med spring siden og flere skiver osv...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 18:54 
1 sideelektrode = 1 gnist. 2= 1 gnist. 3= 1 gnist. 4 sideelektroder = 1gnist!!!


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 23:24 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja den tager kun den letteste vej færdigt......... lige som de fleste andre hopper over hvor gæret er væltet hehe

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team