Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 23:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 16 okt 2003, 10:03 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
de sku være i fin stand... kan ikke lige gi dig en teknisk udredelse for hvordan de virker, men har en kammerat der ca ved alt om en hel del, så spørger ham lige i eftermiddag så skal jeg prøve at beskrive det for dig...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2003, 15:50 
Er 10-1 for høy komp. ved montering av turbo? tenker meg ca.0,4-0,5 bar i trykk!

hvor mye har en ekstra topp-pakkning evt. et avstands-stykke i metall mellom å si?

Kan noen fortelle meg alt som må gjøres ved mont av turbo? Jeg mener ALT!!! :P

MVH Odd M


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 okt 2003, 12:31 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 okt 2003, 20:15
Indlæg: 54
Geografisk sted: Horsens
tror ikke kompressionen ville blive det store problem ved så lavt et lade tryk, det er i hvertfald hvad jeg har ladet mig fortælle men eller burde det kunne klares med en tykkere toppakning, helst i kobber, de koster nogle hårndøre men vel heller det end en knust maskine

_________________
8km/l i en golf 1.8i er vidst ikke helt optimalt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2003, 21:26 
Offline

Tilmeldt: 22 aug 2003, 11:37
Indlæg: 7
jeg er enig hel enig heller smide lidt flere penge i projektet end at ødelægge stalden :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 16:41 
Hei Røden :oops:

Hvilke maskin har du i golfen din? Give me your story!

Heftig lakk! Og felger.... 8)


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2003, 23:49 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 okt 2003, 20:15
Indlæg: 54
Geografisk sted: Horsens
det vigtigste er bare at du ikke overkomprimere din motor så du smadre noget derfor mener jeg at du skal sætte en kobber pakning i din maskine inden du står med problemet, g60 sprøjt burde kunne give dig et fordelt agtigt plenum kammer, så du ikke skal til at udbygge et andet kammer fra for eksempel en gti 16v har ikke et stort nok kammer til at kunne klare ladetryk, hvorimod g60 sprøjtet er lavet til et ladetryk på ca. 0,6bar.
men held og lykke med projektet glæder mig til at se billeder af det når det er færdigt :twisted:

_________________
8km/l i en golf 1.8i er vidst ikke helt optimalt


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team