Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 03:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Er det muligt ? Hvad skal ændres ? Er det muligt at komme den i en E30 ?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Har set sån fætter monteret i både E34( 5serie), og i E30(3serie).. Men må nok sige at det kræver altså sin mand og finde plads i en E30, hvis det vel og mærke er et projekt som var planlagt og sku ende på gaden en dag, sån V12 maskine er temmelig bred, og et af de første problemer som du sikkert vil støde på, er at finde plads til din bremseforstærker. I den E34 jeg så, havde man savet lidt i indsugnings-manifolden, men alligevel "STOD" maskinen faktisk og lænede sig op ad bremse-forstærkeren... Har svært ved og forestille mig bilen kan have været særlig støj svag, må give en forfærdelig masse vibrationer i bilen... Men hvorfor egentlig vælge så gammeldags en maskine som sån V12`r??? Ved da godt at lyden er ret imponerende, men hvorfor så ik vælge en 740 maskine i stedet, den er da med 32ventiler, og på mange punkter MEGET mere moderne, og kører helt klart også som en drøm.... Effekten er stort den samme, dog er der lidt bedre benzin økonomi i V8`ern... Men tilbage til V12`ern, vælger du alligevel den, har jeg faktisk et meget billigt eksenplar stående og flyde i et hjørne af garagen!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time