Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 15:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 05 feb 2005, 20:01 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 09 mar 2004, 21:31
Indlæg: 263
Geografisk sted: tæt på kbh
Den lavere temperatur gør det muligt at køre med mere fortænding og det giver i hvertfald noget, ud over den højre tæthed i indsugningsluften.'

Andgående den store mængde luft som skulle køle indsugningsmanifolden jo vis du køre ved WOT heletiden men hvis du cruiser så er det en meget lille mængde luft der pasere manifolden og den bliver varm når du så fyre svinet af er manifolden allarede varm og varmer derefter luften de første 5-10-15 sekunder.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 feb 2005, 21:55 
lqs skrev:
du vil vinde en del ved at skifte til 82 grader eller lavere. drifttemperaturen vil jo falde ca. 10 grader... har meget at sige, særlig på en V motor! nogen der kender et sted hvor man kan købe endnu lavere (under 82 grader) termostat? MVH. søren


biltema har en 78 graders termostat fra en honda civic


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team