Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 jul 2025, 18:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2006, 10:09 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Når man nu står med en lidt speciel turbolader og vil have den afbalancveret, så kunne jeg tænke mig at vide om de klarer det i helt færdigmonteret tilstand, kun som samlet center, eller kun den roterende del samlet.

Nogen der har set dette?

Hvad gør de med olieforsyningen imens?

Ja, jeg kunne ringe een af disse firmaer op, men jo ikke før mandag.....skal bruge infoen NU....

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2006, 10:50 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 06 jul 2003, 13:13
Indlæg: 255
Geografisk sted: København
MENER de afbalancerer akslen med turbinerne alene...uden lejehus og huse!

_________________
-- If it has wheels, I can race it --


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2006, 11:21 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Indlæg: 323
Geografisk sted: kbh
vi afbalancerer turbine på aksel, på plast lejer...uden olie eller andet

_________________
RS-


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2006, 14:26 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Shelby 500 skrev:
vi afbalancerer turbine på aksel, på plast lejer...uden olie eller andet


Dvs, du får et samlet "rotating assembly" bestående af turbine/aksel, nav til aksialleje, kompressorhjul og møtrik, sammenspændt, og så afbalanceres dette som en enhed, og mærkes op, hvorefter det hele adskilles igen, og samles i huset, korrekt?

Hvad snakker vi om i pris for dette?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2006, 23:27 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Indlæg: 323
Geografisk sted: kbh
HenrikGM skrev:
Dvs, du får et samlet "rotating assembly" bestående af turbine/aksel, nav til aksialleje, kompressorhjul og møtrik, sammenspændt, og så afbalanceres dette som en enhed, og mærkes op, hvorefter det hele adskilles igen, og samles i huset, korrekt?

Hvad snakker vi om i pris for dette?


....jo det er sådan vi gør, men ved sq ikke lige om han kan tage en turbine fra en bilturbo (den er jo lille) - - turbineskiver/aksler (blade o.lign) fra jet motor, ja - - men snakker lige med manden igen -

_________________
RS-


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team