Havneren skrev:
Muligvis ved 4,5 bars differencetryk, men ikke ved 4,5bar benzintryk ved 1,5 bars ladetryk...
Det betyder at du skal op på 1,5 bar på 4,5 bar = 6bars benzintryk så.
Jeg tvivler på at din pumpe kan levere den mængde ved det tryk (Det kan Bosches motorsports pumpe ikke engang), men jeg tvivler ikke på at den nok skal kunne klare opgaven til 250hk med nemhed...
Hvor har du fundet data på din pumpe? Noget du kan vise her? Jeg leder selv efter en stærk pumpe nemlig...
Her:
http://powerpage.dk/tuning_teori_6indsp ... /dyser.htm
Jeg skrev nummeret ned på pumpen, og så at det var det samme som en af dem der stod på den side med dysetabellen. Du skal bare finde en fra en gammel golf GTI eller en gammel audi med K-anlæg. De er ret kraftige, men dyre. Min kostede 1700 for 3 år siden...
Men det vil altså sige at det er bedre at lade den være med standardregulatoren og så gå op i dysestørrelse? Jeg troede bare det var en fordel at benzinen blev sprøjtet ind med lidt kraftigere tryk end normalt når ladetrykket er højt.