Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 jun 2025, 22:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Den adapter plade passer den på benzin eller diesel gearkassen. Hvis det er benzin burde den jo også passe på en bobbel :-D :-D når en 2.0 bokser kan bygges på en bobbel gearkasse. Sådan en 700 kg vr6 sag kunne nok blive sjov og det lader ikke til der er andre der har lavet en. Lad være at tune på 1.6 turbodiesel den brækker sig allerede standard jeg har set flere revnede topstykker og turboer der er så slidte at de suger olien ud af motoren så motoren ligner krig indevendig.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Geografisk sted: køge
Adapterpladen er til Benzingearbox....og ham jeg købte den af i Tyskland havde faktisk brugt den i en Bobbel !!!

Du kan også smide 14000 kr og få en VR6 med ledningsnet og box med !!!:-):-)

martin lyder godt med nogle af dine dele det må vi lige ha fundet ud af men skal lige har købt den transporter først skal jo ha fundet den rigtige model..

selvom gert siger det er bøvlet er det nok alligevel en 1.9tdi jeg vil ha i det skal være deisel og har hørt så mange sige at de 1.6td ikke holder og det må jeg nok give dem ret i har selv skiftet mortor i min far´s 1.6td 2 gange men det er fordi han læsser den så hårdt og den 1600 motor er ikke lavet til at slæbe...

er der nogle der har mere viden om tdi motore beder jeg jer om hjælp

hilsen sonny

hjælp....

nu har jeg læst lidt love og skidt og kanel
så nu vil jeg høre om jeg har fattet det korekt hvis man har er tüv godkendelse på det man laver kan den danske bilindspektion ikke gøre en skid om den så for 500kh min porter ???

har læst lidt på de tyske hjemme sider og jeg har forstået at der er en der har lagt en Porsche 996 3,4 Liter med 300hk i sin transporter og den er synet og godkeendt i tyskland så den må være tüv godkendt

så må det jo i princippeet oxo kunne lade sig gøre i dk
han har selvfølgelig laver bræmser og hele dytten men vis vw har sagt god for det eller hvis det er tüv så er den vel ok???

hilsen sonny

Jeg vil bare lige sige at de Audi'er jeg har bygget om til TDI'er, har kostet ca. 30.000,- kr for alt hvad der skal bruges. De TDI motorer er så eftertraktet at de koster en formue, plus at bilen skal synes hvis ikke de er født som diesel. Hvis du har overvejet en 1.9 td, så pas på. De har en svaghed med krumtap og remhjul.

V. H. Gert

Medlem

Og i Tyskland er der mange der bygger med VR6 og har fået det godkendt !!!

...Glemte jeg lige at sige at jeg har en ret frisk ´87 Transporter 1.9 Benzin du kan få for 3000 kr !!! skal bare af med den...den er på plader og skal først synes d. 17.5.03 !!!

Medlem

Nu ikke fordi jeg skal lokke...men tjek lige disse links ;-) ;-)

http://www.kleverland.net/vr6-bus/

http://www.kleverland.de/bulli/whitestar/

Medlem

Ups...så har han sgu lagt siden ned siden sidst !!! sorry :´-(

Senior Medlem

Hejsa Martin

check din mail ang den transporter du har til salg ;o))

Mvh
Morten

hejsa igen

pga lidt sygdom har mit pjojekt stået stille men nu må jeg i gang så jeg kan få vinteren til at gå
takker indtil videre for alle jeger foreslag
men er villig til at høre flere og høre om der er en der har stumper eller noget liggende til en transporter liggende eller en hel en stående så lad mig høre fra jer *SS*

hilsen sonny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time